Gjest mannegjest Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Ble slutt med samboer i sommer etter 2 år (vi er i slutten av tyveårene begge to). Eetter det var det ON/OFF i 3-4 måneder. Hun mente at hun ikke var bombesikker nok til at vi skulle klare det ut livet. Hun brakk seg da hun gjorde det slutt og er følelsesmessig helt ute og kjører. Hun sier hele tiden at hun er ufattelig glad i meg, og jeg klarer å holde avstand til henne. kommunikasjonen mellom ossnå skjer på hennes premisser, jeg tar ikke kontakt med henne. I jula fikk jeg greie på at hun er blitt sammen med en 10 år eldre kar, med 4 barn og 2 ekskoner. Dere kan jo tenke dere selv hva dette gjør for selvtilliten min... Hun gir selv inntrykk for at dette ikke er et bra forhold. Jeg tror hun er dette for å rømme vekk fra sine følelser for meg. Hennes familie tar avstand fra henne og ønsker at vi skal finne sammen. Det samme med felles venner som sier at hun har gjort verdens største tabbe. jeg har sagt jeg har forandret meg, og sett hva vi må gjøre for å komme videre, og fortalt henne hvordan jeg har vokst på denne erfaringen. jeg dater andre nå,menklarer ikke å gi helt slipppå henne. Når hun spør om jeg har truffet andre, bekrefter jeg dette, og hun blir veldig sjalu. var på en felles fest i helgen som hun forlot gråtende. hUn har oppført seg veldig rart i andre sammenhenger og søker alltid bekreftelserpå seg selv. All min fornuft tilsier at hun vil komme tilbake, men om jeg skulle ta henne tilbake må hun gjøre mange forandringer i måten hun behandler meg på. Jeg er altfor snill, hun liker utfordringer, og jeg har latt meg tråkke over følelsesmessig gang på gang. Hun sier selv at jeg har alt hun kunne ønske seg, men følelsene hennes mangler det lille ekstra gnistet. Kan noen tyde noe av dette? Hun er desverre altfor karrierebevisst, bortskjemt, umoden og for vant til at folk danser rundt hennes pipe. Alle hennes og mine feil til tross. Jeg elsker henne ennå - tror jeg. Samtidig sier jeg til meg selv at jeg kun har en syk besettelse etter å få det jeg ikke kan få... Har noen noen lignende erfaringer eller generelle kommentarer på hvordan jeg kan tyde dette?
Gyldenløwe Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Vil du ha et mannsråd også? :blunke: Er det viktigste spørsmålet her hvorvidt hun vil ha deg tilbake? Jeg tror kanskje du burde spørre deg selv litt mer inngående om du virkelig vil ha henne tilbake? Synes ikke det høres ut som om du har hatt det altfor godt... At han er "altfor snill" og hun "liker utfordringer" er klager som etter min mening kommer fra damer man ikke vil ha noe med å gjøre. Man skal være snill med menneskene rundt seg, og hvis hun vil ha utfordringer så får hun vel begynne med rafting eller no', for helvete "Hun sier selv at jeg har alt hun kunne ønske seg, men følelsene hennes mangler det lille ekstra gnistet. " Kompis, det der behøver du ikke ta. Tenk deg godt om, og se om ikke du kanskje heller skulle funnet deg en som har gnister i overflod for deg. Det er bare du som kan vite hva du føler for denne dama, men all den tid det er hun som har slått opp og hun som har innledet et nyttforhold synes jeg du skal gå videre uten henne. Date og kos deg, og bli kjent med nye damer som kanskje setter ex'en i perspektiv. Hvis hun vil bli sammen med deg er det opp til henne å ta initiativet på en klar og tydelig måte. Så kan du se hva du evt føler da. Lykke til!
Cola Girl Skrevet 23. januar 2004 #3 Skrevet 23. januar 2004 Jeg synes Gyldenløwe over her sier veldig mye fornuftig! Alle fortjener kun det beste og med den instillingen hun har tror jeg ikke hun er ditt beste. Så sett i allefall ikke livet ditt på vent på grunn av henne. Treff andre damer og kos deg. Kommer hun krypende tilbake så får du heller ta det derfra... Lykke til!
Gjest glamourgirl Skrevet 23. januar 2004 #4 Skrevet 23. januar 2004 Støtter det Løwen sier, selv om du spør oss kvinns, syns jeg han sier det veldig bra! Lykke til!!
Gjest GreenSky Skrevet 23. januar 2004 #5 Skrevet 23. januar 2004 Har noen noen lignende erfaringer eller generelle kommentarer på hvordan jeg kan tyde dette? Jeg har lestgjennom innlegget ditt, og tillater meg å komme med et lite sammendrag: 1: Hun gjorde det slutt 2: Hun klarer ikke helt å bestemme seg, det har være on/off i noen måneder 3: I jula fikk du greie på at hun er sammen med en annen 4: Hun blir sjalu når du dater andre 5: Du har "alt" men følelsene hennes mangler det ekstra "gnistet" 6: Hun er borkjemt, umoden, og vandt med at folk danser etter hennes pipe, sier du. Ok, her har du fakta foran deg. Synes du dette høres "fair" ut? Du er forelsket i henne, men ønsker du virkelig å satse på en framtid med en person som ikke klarer å bestemme seg, og som tydelig betviler sine følelser ovenfor deg? Fortjener du ikke å være sammen med en person som elsker og respekterer deg, og som behandler deg anstendig? Hør nå her, i jula fikk du vite at hun er sammen med en annen. Samtidig som det har vært on/off mellom dere. Jeg sier det rett ut; Hun har gått bak ryggen til dere begge og behandlet dere på en ufattelig råtten måte. Hun kan altså holde på med to samtidig, mens hun blir sjalu når du dater andre? Det henger ikke på greip. Jeg vet så godt hva jeg snakker om, for jeg var borti noe lignende selv. Til slutt tok jeg mot til meg, og kuttet over alle bånd. Det har vært vondt og det har vært tøft, og jeg får mine "tilbakefall". Men nå har jeg det så mye bedre - og det kan du også få. Uansett hva du gjør, ønsker jeg deg lykke til. Håper det ordner seg for deg. :klem2:
LilleMy Skrevet 23. januar 2004 #6 Skrevet 23. januar 2004 Jeg vet så godt hva jeg snakker om, for jeg var borti noe lignende selv. Til slutt tok jeg mot til meg, og kuttet over alle bånd. Det har vært vondt og det har vært tøft, og jeg får mine "tilbakefall". Men nå har jeg det så mye bedre - og det kan du også få. Uansett hva du gjør, ønsker jeg deg lykke til. Håper det ordner seg for deg. :klem2: Jeg også...... Kom deg unna henne, DU fortjener å finne en som er like "snill" og har de "riktige" følelsene for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #7 Skrevet 23. januar 2004 Denne dama virker bare altfor tåpelig, utydelig og barnslig. Du fortjener da bedre enn dette? Men dette må du klare å innse selv!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå