Mangopai Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Bruker du RunKeeper eller andre applikasjoner for å holde oversikt på løpe/joggeturene dine? Jeg har lasta ned RunKeeper og brukt det tre ganger nå, synes det virker bra, men sliter med å dele dataene med bare noen utvalgte - ikke hele verden! Hva er dine erfaringer med appen, er det noe som er bedre..?
Vegg1 Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Jeg bruker den hver gang jeg løper ute! Liker den veldig godt, og den er enkel. Eneste er at jeg er litt usikker på om den hviser riktig kcal forbrent, for den har ikke informasjon om vekt og høyde! Har iallefall ikke funnet den innstillingen.. Noen andre?
Lykkelitenen Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Jeg brukte de tmye før, men nå som jeg har byttet jogging ute med elipse inne pga bena blir det mindre og mindre brukt. Men jeg er absolutt fornøyd med programmet
Mangopai Skrevet 19. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2012 Jeg bruker både RunKeeper og pulsklokke med bånd, og pulsklokka sier jeg forbrenner mye mer kalorier enn RunKeeper gjør, så den er nok ikke så veldig nøyaktig... Setter vekt på forsiden av runkeeper.com, men har ikke sett at man kan sette inn høyden :/
Athene Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Jeg synes at gps'en på runkeeper er unøyaktig til tider, den viser ofte 1-2 km lengre enn jeg har løpt. Kalorier har lite å si, det blir ikke nøyaktig uansett. Både klokke, tredemølle, aps og så videre er grove tilnærminger. Man kan liksågodt telle ca 100 kalorier for hver 10 min løpt, såfremt man holder ganske høyt tempo i under en time. Selv bruker jeg nike+, og er kjempefornøyd med det. Men jeg bruker først og fremst app når jeg skal sjekke hvor lang en ny løype er, konkurere mot mine egne løyperekorder, eller innimellom når jeg loggfører hvor mye jeg løper på en uke.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 jeg så den store bokstaven midt i men overså den helt...leste runkee per...trodde denne tråden omhandlet en mann som runket mye
Wonderbitch Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Bruker Cardiotrainer.. Ganske fornøyd :gjeiper:
Kalas Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Runke-Per, ja - det var appen sin, det. Jeg bruker RunStar når jeg løper, men jeg synkroniserer dataen med Runkeeper på nettet - synes den er genial for å få oversikt. Prøvde Runkeeper for lenge siden (appen, altså), men syntes som andre at gps-en var unøyaktig.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #9 Skrevet 19. april 2012 Bruker Nike +, har brukt den i to år. Elsker den!!!
Gjest Daenerys Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Bruker også Nike + og Nike GPS. Liker de bedre enn RunKeeper, Nike sin GPS er mer nøyaktig syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 Lastet ned Runkeeper og Endomondo da jeg tok opp løpingen etter vinteren, for å teste begge ut. Endomondo er mer korrekt ifht km, i tillegg til at jeg liker designet bedre - så jeg bruker kun dette. Bruker appen for å følge med på tid og hastighet, stort sett. Pleier å jogge samme løypa hver gang, men tar jeg en ny løpye er det gøy å følge med på avstander og ca kcal-bruk. Nike+ har jeg ikke prøvd.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #12 Skrevet 20. april 2012 Hvem er denne runke per alle snakker om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå