Saeria Skrevet 22. januar 2004 #1 Del Skrevet 22. januar 2004 men det er vel i grunnen min feil... Samboeren og jeg fant ut at vi skulle slutte å røyke..så nå er jeg rastløs som f..., deppa og klarer ikke tenke på noe annet enn det jeg ikke burde tenke på. (Røyk, ja) Gumler gjør jeg hele tiden, så jeg kommer til å legge på meg også..Har ikke råd til ny garderobe. Så da må jeg trene... ikke motivert... må finne et hjemmetreneapparat, så kan jeg gjøre det i fred...uten publikum... Føler meg sånn: :fy: Trøst? Noen? Selv om det er min feil? Noen andre i samme båt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 22. januar 2004 #2 Del Skrevet 22. januar 2004 DU ER KJEMPE FLINK Slutta for 4 år siden. Kjempe deilig å ikke være nikotin slave. Min største motivasjonsfaktor var at nå var det slutt på at "tobakks produsentene" skulle få manipulere hjernen min. For de har så mye dritt i sigarettene, som trigger på det ene og det andre, som ikke er beskrevet på pakkene. Vær bevisst på hva du putter i munnen, for å unngå å gå opp i vekt, slik at dette ikke blir en unnskyldning for å begynne igjen. Begynner du å bli deppa og rastløs. Tenk på alle fordelene ved å slutte. Når røyksuget var som verst sugde jeg manne... kødda, sugde/tygde jeg på tannstikker. Fikk ivertfall noe i kjeften. Stå på Saeria, dette klarer du og blir slik isteden for slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. januar 2004 Takk... Har nettopp spist baguette med hvitløkssmør fordi jeg vet røyk smaker dritt når jeg har spist hvitløk.. Regner med mye tyggistygging og gulrotspising fremover. Heldigvis er vi to om dette da... Så kan vi trøste hverandre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 22. januar 2004 #4 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg sluttet å røyke igår kl 21:00. Har så lett for å gå opp i vekt så kan ikke sitte og spise dagen lang heller og besteme meg like greit for å kutte ut snop i ukedagene også. Sitter og tvinner tommeltotter nå. Skal finne meg en tyggegummi Saeria, er vel ikke din feil. Det blir sikkert bedre etterhvert..? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #5 Del Skrevet 22. januar 2004 Ønsker deg lykke til Ronja. Det kommer til å bli litt pes, men det er vel verdt det etterpå. Får finne meg en gulrot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 22. januar 2004 Det var bare meg som glemte å logge inn, Ronja. Distre...enda en ting jeg kan føre på lista over hvordan jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. januar 2004 #7 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvordan går det med deg, da? Selv sprakk jeg og røyket sånn ca 6-7 sigaretter fra 22 til 24.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 23. januar 2004 Foreløpig går det bra.. Ikke røyket enda... og siden jeg har holdt meg så lenge...burde jeg holde meg i dag også...osv., osv. Spørs hvordan det skal bli å gå forbi de som røyker utenfor auditoriet..det er mange det! Får nyte det jeg får gratis når jeg strener inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #9 Del Skrevet 23. januar 2004 kjøp deg boka enndelig ikke røyker med allen carr. Den hjelper masse. Ingen abstinenser, ingen vektøkning og ingen erstater for røyken, anbefales på det sterkeste. Max pri er 198,- Det gjorde jeg. Å jeg slutta. Uten problemer.Å jeg røyka 20 om dagen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 24. januar 2004 #10 Del Skrevet 24. januar 2004 Ja, hva står det i den da? Idag har jeg bare røyket 4 (jeg lyver ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 24. januar 2004 I dag har jeg ikke røyket.. Ikke i går heller. Er aggressiv...har lyst til å påskrive passet til noen. Samboer kom med en veldig unødvendig kommentar da jeg skulle være snill å hjelpe han å flytte kjøleskapet. Jeg sa ikke noe, bare at jeg trodde jeg burde holde kjeft akkurat da. Han spurte hve det var rett etterpå. Plutselig har han fått det for seg at han skal være med på alt mulig rart. Treffe folk her og treffe folk der. Ikke så farlig om jeg blir alene, nei... Jeg er jo søt som venter på han.. AAAARRRRRGG! Kanskje jeg også skal begynne å fly over alt til alle tider, så vet han hvor hyggelig det er å være ensom...nei...har ikke mange venner her... SINT! røykesjuk? ikke så veldig..bare litt.. Gleder meg til en bedriten helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 24. januar 2004 #12 Del Skrevet 24. januar 2004 Vet akkurat hvordan du har det. Jeg har vært røykfri i to uker, og føler at jeg har lyst til å noen..... Synes ingenting er gøy, å gå ut er forferdelig, og humøret er utrolig svingende. Gråter for den minste ting. I ukedagene går det nogenlunde greit, men i går f.eks da vi skulle på middag til noen, merker jeg så innmari godt at jeg savner røyken. Selv om der hvor vi var måtte røykerne stå ute og hutre... jeg tittet misunnelig ut av vinduet på dem.... Har så veldig lyst til å være festrøyker, men tør rett og slett ikke å ta meg et trekk, da jeg er redd for å begynne for fullt igjen, og da er i alle fall de to ukene som har gått helt bortkasta. Jeg leste også boka til Allen Carr og slutta på dagen da jeg var ferdig med den, men jeg synes absolutt ikke at det er lett ! Uff dette ble usammenhengende og ikke noe særlig trøstende, men det hjelper å vite at vi er flere i samme båt.... Hold ut- vi får håpe at det blir bedre :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 24. januar 2004 Synes ingenting er gøy, å gå ut er forferdelig, og humøret er utrolig svingende. Gråter for den minste ting. Kjenner meg igjen. Har lyst til å gi samboeren en real ørefik fordi han ikke fatter hvor mye han klarte å provosere meg i dag. Tårene spruter og jeg har igjen lyst å knuse noe. Hive ting vegg i mellom...og jeg som pleier å være så rolig og avbalansert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. januar 2004 #14 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg leste også boka til Allen Carr og slutta på dagen da jeg var ferdig med den, men jeg synes absolutt ikke at det er lett ! Hva er det som står i den boken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå