Casenova Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Som tittelen sier, jeg er ganske keen på ei. Søt, snill, hyggelig, vakker og tar alt of forsvarer meg i sammenhenger. Hun liker samme musikk som meg, hun er mildt sagt perfekt, men det ordet i seg selv kan ikke beskrive henne. Selv er jeg ikke den gutten som får jenta han vil ha, har aldri gjort det. Er heller ikke den som går etter utsene, er sånn gjenerelt grei. Men har ikke peiling på hvordan og snakke med jenta jeg liker og hvordan få frem skikkelig at jeg virkelig liker hun. Men så er det det at jeg møtte henne på nettet, hun bor innmari langt vekke fra meg. og er en del eldre (jeg er 17 hun er 21) Spørsmålet er egentlig hva er det og gjøre med dette? skal jeg bare la det ligge eller hva og gjøre får og ta det til det neste nivået.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 jeg er 22,ville aldri hatt en kjæreste på 17 ,spesielt ikke med avstanden.ville ikke hatt en kjæreste som var 20 engang 1
Casenova Skrevet 19. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2012 Jaja, får bare glemme henne da. hvertfal prøve. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Jaja, får bare glemme henne da. hvertfal prøve. At AB over er slik betyr jo ikke at hun er slik? AB kjenner deg ikke, vet ikke hvem du er, vet ikke noe annet enn at du er en mann og du er 17 år gammel.
Casenova Skrevet 19. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2012 At AB over er slik betyr jo ikke at hun er slik? AB kjenner deg ikke, vet ikke hvem du er, vet ikke noe annet enn at du er en mann og du er 17 år gammel. Er ganske ny her så kunne du fortalt meg hva AB betyr ?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 AnonymBruker. Det er når man huker i for "Post som anonym" i den ruta under, like over "Post" og "Bruk full editor".
Casenova Skrevet 19. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2012 AnonymBruker. Det er når man huker i for "Post som anonym" i den ruta under, like over "Post" og "Bruk full editor". Takk for det Men tenker selv at 21 og 17 + avstand er litt urealistisk, skal først bli 19 tror jeg
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Man er nok veldig forskjellige når man er 17 og 21, forskjellige steder i livet. Vanskelig å vite hva du skal gjøre da. Liker hun deg?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #10 Skrevet 19. april 2012 Tviler på det desverre. Det finnes mange gode jenter der ute, og antagelig lettere med noen som er nærmere deg i alder og geografi. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå