Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å finne sunt pålegg, syns det er så kjedelig å lese på alle etikettene og dessuten er det mange som har sine egne "finesser" og blandinger så tenkte det var like greit å få folk til å komme med forslag!

Hvis noen har idèer til sunt mellommåltid som kan kjøpes som det er på butikken og spises i bilen mellom jobb-stall, jobb-trening osv. så kom gjerne med det også =D Er så mye lettere å spise ostebricks enn salat mens man kjører...

Kriteriet er selvfølgelig at det må smake godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cottage cheese med syltetøy(sukkerfritt) Nam nam

• Liker 2
Skrevet

Sliter litt med å finne sunt pålegg, syns det er så kjedelig å lese på alle etikettene og dessuten er det mange som har sine egne "finesser" og blandinger så tenkte det var like greit å få folk til å komme med forslag!

Hvis noen har idèer til sunt mellommåltid som kan kjøpes som det er på butikken og spises i bilen mellom jobb-stall, jobb-trening osv. så kom gjerne med det også =D Er så mye lettere å spise ostebricks enn salat mens man kjører...

Kriteriet er selvfølgelig at det må smake godt!

Kalkunpålegg og avokado eller laks og avokado. Sunt, godt og mettende.

Yoghurt/vaniljekesam uten sukker, med nøtter oppi er jo et sunt mellommåltid.

Skrevet

mager kesam med fun bringebærsaft :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

To store brødskiver, en god klatt med smør og: Tantes salami, tantes salami!

AnonymBruker
Skrevet

Skinke og kalkun pålegg, mager smøreost, krabbenaturell for å nevne noe pålegg :)

skyr yoghurtene er sunne mellommåltider med mye proteiner, samme med kesam og cottage cheese, frukt og nøtter..

Mye å velge i :D

AnonymBruker
Skrevet

Men ikke glem : Tantes salami, TANTES SALAMI!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Snacks i bilen:

- Gulrot, kan såkalrt spises med skallet på, resten av posen kan du gi til hestene i stallen

- Ekstra grov baguette med kyllingpålegg og salat, hjemmelaget på forhånd

- Proteinshake

- Smoothie laget på forhånd oppbevar i kjølebag i bilen

- Banan og en liten sjokolade (smaker om banansplit sammen:P)

Pålegg:

Eggerøre, kokt egg med kaviar, pesto + kjøttpålegg, oppskjært banan, lett hvitost med epleskiver på (nam!), Lerums sukkerfrie eplesyltetøy + litt mager kesam.

Skjønner ikke helt greia med Tantes salami... AB?

Endret av OhMickey
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Wasa Sandwich er genialt å ha med i veska og spise som et mellommåltid. Det er ferig påsmurte knekkebrød og en pakke inneholder ca 170 kcal, for de som er opptatt av det.

Skrevet

Knæckebrød med massa grukskivor på och lite aromat. MUMS! Det kan du æta hur mycket du vill av (næstan) utan att vara orolig før vikten :)

Inte så mycket næring i det så se till att du æter annat resten av dagen :)

Annars grovtbrød (sådana goda, extremt grova som finns i Sverige) och salladsblad på. Muuums! (Åå, nu længtar jag till næsta gång jag ska hem så ska jag køpa det brødet.)

Inget av det hær behøver smør, allt det grøna gør så att det absolut inte smakar torrt oavsett :)

Skrevet

Mager skinkeost med kokt skinke på er sunt og godt, fyll gjerne på med grønnsaker som agurk på toppen. Da ahr du pålegg med lite kalorier og fett, men mye proteiner :)

Litt mer usunt pålegg når man har lyst på noe søtt er feks philadelphia light og sukkerfritt bringebærsyltetøy.

Skrevet

Jeg synes både banan og eple egner seg godt som pålegg..

Banansmørbrød som rustes i noen minutter i stekepanne er forresten nesten overjordisk godt.

Skrevet

Masse bra forslag! Takk =) Får teste det litt etter litt, starter med de ferdigsmurte knekkebrøda mellom jobb og trening i morra.

Eller så har jeg jo tydeligvis treft litt med magerost og kalkunpålegg =)

Banan som pålegg hadde jeg egentlig glemt! Spiste jo det masse når jeg var liten!

AnonymBruker
Skrevet

Tomatskiver med grov pepper, litt salt og fersk basilikum. Tar gjerne litt mager skinkeost under, eller majones.

Varmrøkt pepperlaks med agurk på knekkebrød. Nam!

Kokte egg som jeg bare spruter litt kaviar på mens jeg spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...