Dolce Skrevet 26. april 2012 #141 Skrevet 26. april 2012 Høye støvletter: For å bevare fasongen og for at de skal stå pent; sett tomme, store (1,5 liter) brusflasker/vannflasker i støvlettene.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #142 Skrevet 26. april 2012 Ha eddik i skyllemiddelburet på vaskemaskinen for å bedre holde på fargene på mørke jeans som gjerne slipper mye farge (Lukter ikke )
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #143 Skrevet 26. april 2012 eddik kan også fjerne sur lukt fra treningstøy
Meaty Skrevet 26. april 2012 #144 Skrevet 26. april 2012 Det jeg syns funker best er å puste dypt inn, holde pusten så lenge du klarer, slippe ut lufta og gjøre det samme en gang til. Etter å ha holdt pusten to ganger er det veldig sjelden jeg fortsatt hikker. Dette fungerer enda bedre for meg hvis jeg ligger på magen mens jeg gjør det. Bringebærsyltetøy virker ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #145 Skrevet 26. april 2012 Leser du ikke det som skrives? Med lokk trenger man mye mindre vann og oppkokingstiden tar kortere tid. Å koke opp vannet under lokk funker fint så lenge man tar lokket av i det vannet begynner å koke Hvis man koker eggene under lokk risikerer man at de sprekker. Og da er det vel bedre å bruke et par desiliter mer med vann, eller?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #146 Skrevet 26. april 2012 -Når du skal på do på offentlig toalett: Legg deg til en vane å først sjekke om der er papir i papirdispenseren ved siden av vasken (evt om der er kun sånn håndføner). Deretter sjekker du alltid om der er papir med en gang du kommer inn på selve dobåsen. Da slipper du å ende opp med å spørre sidemannen om papir. Om der mangler papir ved vasken (evt kun håndtørrer) kan du ta med deg papir ut fra dobåsen når du er ferdig på do. Da kan du tørke deg på hendene, skru av kranen og lukke opp døren og gå ut fra toalettet ved å bruke papiret. -Når du har mulighet til det (feks på besøk hos venner, vorspiel osv) kan du skru på vasken (på kaldt) og la det renne mens du tisser så slipper du å være "redd" for at folk skal høre deg tisse. 2
LadyGrey Skrevet 26. april 2012 #147 Skrevet 26. april 2012 Noen som har tips for å fjerne sot fra klær ? Jeg var så uheldig å fikk sot på den nye mintgrønne dongeribuksa mi, har vasket den to ganger, første gangen brukte jeg Biotex flekkspray, siste gangen brukte den litt zalo på flekke.. Hjelp
Djungelvrål Skrevet 26. april 2012 #148 Skrevet 26. april 2012 -Når du skal på do på offentlig toalett: Legg deg til en vane å først sjekke om der er papir i papirdispenseren ved siden av vasken (evt om der er kun sånn håndføner). Deretter sjekker du alltid om der er papir med en gang du kommer inn på selve dobåsen. Da slipper du å ende opp med å spørre sidemannen om papir. Om der mangler papir ved vasken (evt kun håndtørrer) kan du ta med deg papir ut fra dobåsen når du er ferdig på do. Da kan du tørke deg på hendene, skru av kranen og lukke opp døren og gå ut fra toalettet ved å bruke papiret. -Når du har mulighet til det (feks på besøk hos venner, vorspiel osv) kan du skru på vasken (på kaldt) og la det renne mens du tisser så slipper du å være "redd" for at folk skal høre deg tisse. Er det flaut om noen hører deg tisse?? Aldri tenkt på. 7
Lutetium 71 Skrevet 26. april 2012 #149 Skrevet 26. april 2012 -Når du har mulighet til det (feks på besøk hos venner, vorspiel osv) kan du skru på vasken (på kaldt) og la det renne mens du tisser så slipper du å være "redd" for at folk skal høre deg tisse. Men mindre man tisser i vasken på kjøkkenet, hvorfor skal man lure folk til å tro at man ikke tisser? 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #150 Skrevet 26. april 2012 Er det flaut om noen hører deg tisse?? Aldri tenkt på. Men mindre man tisser i vasken på kjøkkenet, hvorfor skal man lure folk til å tro at man ikke tisser? Tenkte det kom noen kommentarer på den der, skulle vel skrevet det på slutten i innlegget. Jeg vet ikke, men noen jenter syns det er flaut at andre som de ikke kjenner så godt hører at de tisser. Jeg er en av de
Meaty Skrevet 27. april 2012 #151 Skrevet 27. april 2012 Haha, da skjønner jeg hvorfor springen sto på full guff en gang jeg kom inn på et offentlig toalett. Jeg trodde noen hadde gjort det på dævelskap for å lage oversvømmelse, så jeg skrudde den av. Da satt det sikkert etterhvert ei redd lita jente med blærespreng deluxe inne på et av avlukkene, tenker jeg. Håper noen reddet henne ut før hun ble gul i øynene. Unnskyld at jeg ler, men det er jammen mye rart vi kvinnfolk kan finne på å bekymre oss for! 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #152 Skrevet 27. april 2012 Tenkte det kom noen kommentarer på den der, skulle vel skrevet det på slutten i innlegget. Jeg vet ikke, men noen jenter syns det er flaut at andre som de ikke kjenner så godt hører at de tisser. Jeg er en av de Men at kjæresten spruter utover hele kroppen din og ansiktet, er vel sikkert ok?
Gjest badeand1 Skrevet 27. april 2012 #153 Skrevet 27. april 2012 Men at kjæresten spruter utover hele kroppen din og ansiktet, er vel sikkert ok? Det høres jo ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #154 Skrevet 27. april 2012 Haha, da skjønner jeg hvorfor springen sto på full guff en gang jeg kom inn på et offentlig toalett. Jeg trodde noen hadde gjort det på dævelskap for å lage oversvømmelse, så jeg skrudde den av. Da satt det sikkert etterhvert ei redd lita jente med blærespreng deluxe inne på et av avlukkene, tenker jeg. Håper noen reddet henne ut før hun ble gul i øynene. Unnskyld at jeg ler, men det er jammen mye rart vi kvinnfolk kan finne på å bekymre oss for! Noen setter vasken på når de driter 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #155 Skrevet 27. april 2012 Det høres jo ikke. Sexlyder er atskillig mer støyende enn å tisse på et toalett med lukket dør .
Gjest badeand1 Skrevet 27. april 2012 #156 Skrevet 27. april 2012 Sexlyder er atskillig mer støyende enn å tisse på et toalett med lukket dør . Joda, men ikke selve spruten.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #157 Skrevet 27. april 2012 Haha, da skjønner jeg hvorfor springen sto på full guff en gang jeg kom inn på et offentlig toalett. Jeg trodde noen hadde gjort det på dævelskap for å lage oversvømmelse, så jeg skrudde den av. Da satt det sikkert etterhvert ei redd lita jente med blærespreng deluxe inne på et av avlukkene, tenker jeg. Håper noen reddet henne ut før hun ble gul i øynene. Unnskyld at jeg ler, men det er jammen mye rart vi kvinnfolk kan finne på å bekymre oss for! Haha, ja kanskje det var meg!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #158 Skrevet 27. april 2012 Men at kjæresten spruter utover hele kroppen din og ansiktet, er vel sikkert ok? Hva har det med saken å gjøre? Vennligst forklar. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #159 Skrevet 27. april 2012 Joda, men ikke selve spruten. Nei, det er sant. Men mannens brøl når det går for ham, er svært så lydlig .
Gjest Eurodice Skrevet 27. april 2012 #160 Skrevet 27. april 2012 (endret) . Endret 27. april 2012 av Arabella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå