Adalin Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 (endret) Jeg skal gjøre noe med håret mitt, og har lyst til å ha noe som er mellom vanlig blond og lys blond. Naturlig har jeg mørk/mellom-blondt hår med striper og når jeg farget håret mitt første gang for ca 4 år siden farget jeg det brunt. Selv om jeg farget det permanent, varte ikke fargen lenge - og stripene kom raskt tilbake samtidig som det ble veldig lyst. Derfor lurer jeg på; hvis jeg farger håret mitt blondere nå, vil stripene komme naturlig eller bør jeg stripe det? Vil egentlig ikke ha så mange striper som jeg har nå, men vil allikevel ha "spill" i håret. Dessuten er det billigere å farge enn å stripe. Komplisert, men håper noen skjønner Endret 18. april 2012 av facepalm
terri Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Jeg er typisk kommunegrå, og striper håret mitt med hette hos frisøren. drar ut mange striper, som er relativt tynne. Da ser håret farget ut, med litt spill i. Samtidig blir etterveksten ikke så enormt fremtredende da den kommer igjen
Adalin Skrevet 19. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2012 Jeg er typisk kommunegrå, og striper håret mitt med hette hos frisøren. drar ut mange striper, som er relativt tynne. Da ser håret farget ut, med litt spill i. Samtidig blir etterveksten ikke så enormt fremtredende da den kommer igjen Takk for svar, men tror du misforsto spørsmålet mitt litt Jeg har naturlige striper, og lurer på om disse vil komme fram om jeg farger håret blondt, på samme måte som de gjorde når jeg farget håret brunt? Vil helst slippe å måtte stripe det, men jeg vet ingen ting om hvordan hårfarger fungerer, og om det bare ble stripete fordi jeg farget det til brunt?
Gjest kittycat Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 om du farger det blondt vil alt blondgjøres fra den fargen de var fra før av. så hvis stripene dine f eks er mørke vil de lysnes mens det andre lysnes enda mer hvis du skjønner
Adalin Skrevet 20. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2012 om du farger det blondt vil alt blondgjøres fra den fargen de var fra før av. så hvis stripene dine f eks er mørke vil de lysnes mens det andre lysnes enda mer hvis du skjønner Okei, takk for svar! Tror jeg forstår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå