Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Hva er hva her? Hva er billigst av f.eks LookFantastic og Strawberrynet, og hva lønner det seg å kjøpe hvor? Og hva er forskjellen på disse nettstedene? Og hvilke andre nettbutikker bruker dere?
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 på strawberryer det kosmetikk,og på lookfantastic er det shampoo, balsam, dermalogica,som du ikke får på strawberry. jeg har handler kjempemye på begge stedene og er kjempefornøyd.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Ok.. om jeg bestiller to ganger samme dag, kommer dette i samme pakke eller i to pakker da? Er det slik at man betaler frakt på lookfantastic og ikke på strawberry?
Gjest Ethereal Skrevet 3. februar 2004 #4 Skrevet 3. februar 2004 Strawberrynet sender fraktfritt, men det tar lengre tid enn fra Lookfantastic. Begge har forøvrig Dermalogica, men jeg tror LF har alle produktene mens SN bare har enkelte. Hos LF betaler du 3.80GBP i porto for en ting, 5.40GBP for to (tror jeg). Hos SN er det slik at du kan bestille så mange pakker du vil på én dag, og hver ordre sendes separat (I've done it) Ellers bør du være oppmerksom på at posten i Norge ser ut til å være ekstra på vakt ang. pakker fra SN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå