Gå til innhold

Noen som vet hva denne koster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Louis Vuitton Outlet M40156 Monogram Canvas Neverfull MM

Og er den og få kjøpt/bestilt hos lv butikken i Oslo? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har den hos LV i Oslo ja, er ikke 100 % sikker på prisen, men den er på rundt 4000 +/- kr :)

Skrevet

Ok:-) Takk for svaret, hadde håpet på litt mer nøyaktig pris med tanke på sparing ;-) Men får prøve og spare opp til 5000 og se om det holder, tenker det får blir 21 års gave til meg selv i Juli :rodmer:

Skrevet

De går opp i pris hvert år, skjønner du :) Men tror den ligger på rundt 4200! Så 4500 holder ihverfall :)

Skrevet

Den gjør det ? Hvorfor? Får håpe den ikke er noe dyrere enn 5000 da i Juli . Får håpe jeg har råd til og legge av noe framover, har lagt av 2800 til nå, så krysser fingrene for at det blir en fin bursdags presang til meg selv i Juli :rodmer:

Skrevet

Du klarer nok å spare, har spart opp til noen LV vesker selv, fantastisk følelse når du går ut av butikken å har kjøpt den :strix:

AnonymBruker
Skrevet

Hei..

Kjøpte den for ca 3 uker tilbake, betalte 4300 kr.

Skrevet

Jeg vet jeg sier dette i nesten hver eneste LV-tråd, men hvorfor må folk ha monogram-versjoner? Kan du ikke gå for en som er plain i stedet?

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet jeg sier dette i nesten hver eneste LV-tråd, men hvorfor må folk ha monogram-versjoner? Kan du ikke gå for en som er plain i stedet?

Helt enig der Pene sko.

Skrevet

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men for meg har den vesken alltid vært flott i mine øyne, og jeg har alltid hatt lyst på den vesken, alltid tenkt, en dag er det meg med en slik over skulderen :rodmer:

Jeg bare liker den, enkelt og greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...