yasmin32 Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 i dag sendte jeg xen en mld. kansje dumt men klarte ikke la være. spurte om han kunne ringe meg. han ringte. jeg spurte om han ville møtes, ta en kaff eller noe. sa jeg ikke vill at ting skulle ende med slikt hat. han var ening. men han sa, kansje bedre om noen dager. jeg var enig, ba han siifra når det passet. jeg var rolig og kontrolert. så avsluttet vi samtalen. så nå er det bare vente. har dere noen tips om hva jeg skal si når vi møtes. jeg vil ikke være desperat. vil ikke gråte osv. vil vise han den gode siden han en gang forelsket seg i. noen tips ??? noen som har møtt sin x som man elsker men den andre vil gå videre ..
Gjest Quake Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 ikke møt han om du egentlig bare vil bli sammen med han igjen. 5
Romilo Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Vær den du en gang var da? Enten det, eller så lar du være å møte han. Det er antageligvis en grunn til at det ble slutt...
yasmin32 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2012 ikke møt han om du egentlig bare vil bli sammen med han igjen. er nok letter sagt enn gjort. jeg elsker han så høyt. jeg vet han elsker meg også. jeg bare vet det. han kan ikke bare glemme alt vi hadde. vi hadde det FANTASTISK. Jeg vet jeg kansje er på bær tur, men føler jeg ikke kan gi opp min store kjærlighet.. men du har vel rett. men vil jo ikke miste han helt ut av livet mitt. bedre ha han der enn ingenting selv om han ikke vil nå. jeg vet kansje med tiden er det håp. føler jeg må kjøre på nå. siden han reiser om et par mnd. da er det for seint.
yasmin32 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2012 Vær den du en gang var da? Enten det, eller så lar du være å møte han. Det er antageligvis en grunn til at det ble slutt... det var ingen god grunn for at det ble slutt. vi hadde en krangel, all ekte kjærlighet fortjener vel 1 sjanse. må få han til og se det.
Adelia Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Huff, hadde ikke gjort det. Man piner rett og slett seg selv med det.. Bedre å gi slipp.. Men det er av egen erfaring..
yasmin32 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2012 Huff, hadde ikke gjort det. Man piner rett og slett seg selv med det.. Bedre å gi slipp.. Men det er av egen erfaring.. i know. men hva skal man gjøre . jeg kjemper til siste slutt. jeg elsker han virkelig, jeg elsker han så høyt at selv om jeg ikke får han vil jeg at han er i livet mitt på en eller annen måte. jeg kan ikke tenke meg et liv uten og se eller snakke med han.
Gjest Quake Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 er nok letter sagt enn gjort. jeg elsker han så høyt. jeg vet han elsker meg også. jeg bare vet det. han kan ikke bare glemme alt vi hadde. vi hadde det FANTASTISK. Jeg vet jeg kansje er på bær tur, men føler jeg ikke kan gi opp min store kjærlighet.. men du har vel rett. men vil jo ikke miste han helt ut av livet mitt. bedre ha han der enn ingenting selv om han ikke vil nå. jeg vet kansje med tiden er det håp. føler jeg må kjøre på nå. siden han reiser om et par mnd. da er det for seint. Så du mener han er så dum at han ikke vet hva sine egne følelser er? Hadde han fortsatt elsket deg hadde dere fortsatt vært sammen.
yasmin32 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2012 Så du mener han er så dum at han ikke vet hva sine egne følelser er? Hadde han fortsatt elsket deg hadde dere fortsatt vært sammen. han er langt ifra dum. han vet like godt som meg at den kjærligheten vi hadde var ekte. han er sta som et esel. og jeg håper han vil se med tiden at han gjorde et dumt valg.
Gjest Quake Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 han er langt ifra dum. han vet like godt som meg at den kjærligheten vi hadde var ekte. han er sta som et esel. og jeg håper han vil se med tiden at han gjorde et dumt valg. Eksen min var like overbevist på at det jeg gjorde var ett dumt valg og jeg måtta da vite at han var det beste som noen gang hadde hendt meg og at jeg måtte jo elske han fordi det vi hadde var noe ekte. Men jeg elsket han ikke mer, derfor det ble slutt, uansett hva han syntes om det hele.
yasmin32 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2012 Eksen min var like overbevist på at det jeg gjorde var ett dumt valg og jeg måtta da vite at han var det beste som noen gang hadde hendt meg og at jeg måtte jo elske han fordi det vi hadde var noe ekte. Men jeg elsket han ikke mer, derfor det ble slutt, uansett hva han syntes om det hele. nå vet ikke jeg hva som gjorde det slutt med deg og din x. og hvordan forholdet deres var. jeg vil ikke miste han om vi blir sammen eller ikke, elsker han for mye til og bare kaste han ut av livet mitt. jeg vet han sytens jeg er en flott jente og vi kommer vel ut av det på en eller annen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå