~Moon~ Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Har skjønt at det er endel derfra som frekventerer disse forumene. Jeg har vært på DOL og tatt meg en kikk, finner bare sykdomsprat jeg ? Og jeg har hørt at det ikke bare er det det går i, så hvor finner jeg det ? Og hva er mingle ?
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 På DOL går du på "Møteplass" og deretter "Åpent Forum". Der diskuteres alt mellom himmel og jord. En bra forum, med brukbar takhøyde. Minglere er vel en chatteplass, tror jeg.
Arkana Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Jeg er mye på DOL og synes omtrent aldri det er sykdomsprat der. Selvsagt, går du inn på forum for urinveier eller allmennmedisin så kan du regne med at det er det, men Åpent Forum, Foreldre-småbarn, Samliv og lignende inneholder mest "vanlig prat".
~Moon~ Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2004 Aha. Takk, da får jeg ta meg en ny tur.
Gjest sexysadie Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 www.mingle.as Det er ett forum liksom det her, men det er lukket da og kriteriene for hvem som skal få bli medlem og skrive der er høyst subjektive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå