AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Å, det irriterer meg sånn! Jeg synes kirsebær isen til Dream er så god, men jeg finner den ikke lengre! Finner alle mulige andre varianter, men ikke den! Noen som har kommet over den noe sted i Tromsø? Min lenke
OhMickey Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Har ikke sett den, men vet at blandt annet Coop Marked Tempogården og flere Eurosparbutikker bestiller inn varer etter ønske fra kunder
Brunhilde Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 De lager den ikke lenger. Jeg tror den ble erstattet av den teite (ja, vet jeg erter på meg mange nå) lakrisisen.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Den har gått ut av produksjon. Kjempeleit, for det er den beste isen jeg har smakt
Safira Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Jeg savner den jeg også Den hadde perfekt konsistens og smak, var uten tvil yndlingsisen min.
Kamikatze Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 Er det ingen som pimper isen sin selv, med bær eller syltetøy lenger?
Nilma Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Av og til har 7/11 i Tromsø kirsebæris fra Kulinaris. Den er virkelig utrolig god, så den kan på det varmeste anbefales som et alternativ. Det er imidlertid ikke så ofte de har den inne, men kanskje det hjelper om det er flere som maser spør etter den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå