Golf:) Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg har hår ned til puppene omtrent og er lys brunette, mn jeg har lyst til å farge det blondt(bleke det). Jeg er såååå usikker!! Hva syntes dere at jeg burde gjøre+
Strikkemamma Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 IKKE GJØR DET! Det blir bare tørt og slitt og du må mest sannsynlig klippe bort en del av lengdene. Det er umulig å kombinere langt pent hår og bleket hår. Vær fornøyd med deg selv slik du er.
MiniSilje Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Jeg hadde blondt hår, farget det brunt og så tilbake til blondt, grunnen til det var at jeg trives best med blondt hår og føler at det er mest meg. MEN jeg var skikkelig nysgjerrig på brun hår, og jeg likte det veldig godt, men det var ikke helt meg Hvis er skikkelig nysgjerrig synes jeg du skal gjøre det, du kan jo alltids ta sånn som går ut etter noen uker og da? så du bare får prøvd det en stund?
MiniSilje Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 IKKE GJØR DET! Det blir bare tørt og slitt og du må mest sannsynlig klippe bort en del av lengdene. Det er umulig å kombinere langt pent hår og bleket hår. Vær fornøyd med deg selv slik du er. Jeg er ikke enig med det i det hele tatt, jeg har hår til litt under puppene og farget det fra blondt, til brunt og tilbake til blondt på under ett år, ble litt slitt i tuppene men det blir du jo uansett. Nå har jo jeg veldig sterkt hår, som ikke blir så fort slitt da. Jeg driver å retter håret mitt med rettetang stort sett hver dag, men det ser fremdeles like sundt og friskt ut, så jeg sier go for it, hvis det er det du ønsker!
Strikkemamma Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Jeg er ikke enig med det i det hele tatt, jeg har hår til litt under puppene og farget det fra blondt, til brunt og tilbake til blondt på under ett år, ble litt slitt i tuppene men det blir du jo uansett. Nå har jo jeg veldig sterkt hår, som ikke blir så fort slitt da. Jeg driver å retter håret mitt med rettetang stort sett hver dag, men det ser fremdeles like sundt og friskt ut, så jeg sier go for it, hvis det er det du ønsker! kommer helt an på hårkvaliteten. Mitt hår har tatt skade av bleking og farging. Angrer bittert på at jeg startet med det. For ikke å snakke om ettervekst. Ugh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå