*happy* Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Hei, jeg har slitt med spiseforstyrrelser og forvridd kroppsbilde i mange år. Jeg er i slutten av 20 årene, 155 cm og 74 kg. Jeg gikk opp 25-30 kg på veldig kort tid for noen år tilbake pga medisiner, som jeg fortsatt er avhengig av så jeg har veldig vanskelig for å gåned i vekt, på det meste veide jeg 84 kg. Men jeg har altså ikke peiling på hvordan jeg egentlig ser ut, jeg føler meg som ti store elefanter både på høyde og bredde,men det gjorde jeg når jeg veide 40 også. Og når jeg ser meg i speilet ser jeg bare en stor klump med fett. Men jeg løper fint en mil og er sterk. Jeg vet ikke helt hva jeg vil frem til, men er det ''vanlig'' å vite hvordan man ser ut, og hvordan får man normalisert kropsbilde? Kan man normalt se og peke ut sin egen kropp om man ser 10 forskjellige kropper? Jeg bare lurer, vil jeg alltid være 10 elefanter, eller kan jeg bli ''normal''?
Gjest *Maja* Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Siden du har slitt med spiseforstyrrelser så er det psyken din som spiller deg et puss. Det vil ta tid og mye arbeid med deg selv før du vil se deg selv med "normale" øyne. Det viktigste du må ha i bakhodet er at du er frisk og sterk og at det er det aller viktigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå