Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tlf min er ca 6 mnd, å nå er den til reparasjon for 2 gang for samme problem.

Jeg antar at den heller ikke denne gangen er helt ok når jeg får den igjen.

Har hørt at når tlf har vært til reparasjon et visst antall ganger, så har jeg krav på ny tlf.

Hvor mange ganger skal den ha vært på verksted før jeg får ny?

Må jeg ta samme tlf igjen, eller kan jeg bytte merke? Må innrømme at jeg ikke har lyst på samme tlf igjen siden jeg bare har hatt trøbbel med den jeg nå har.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at du har rett på å heve kjøpet dersom varen har vært på reparasjon for samme feil tre ganger.

Skrevet

Jeg mener at du har rett på å heve kjøpet dersom varen har vært på reparasjon for samme feil tre ganger.

Ok, takk :)

Skrevet

Stemmer det som AB sier. Klager du tre ganger på samme feil har du rett på nytt, tilsvarende produkt.

Skrevet

Stemmer det som AB sier. Klager du tre ganger på samme feil har du rett på nytt, tilsvarende produkt.

Ok, så når jeg leverer tlf for 3 gang, har jeg krav på ny tlf til tilsvarende pris? Den må ikke ha vært levert til verksted 3 ganger?

Skrevet

Må ærlig talt innrømme jeg ikke husker om du har rett på nytt produkt den tredje gang du klager på samme feil eller etter tredje gang verkstedet har prøvd å fikse feilen. Ville satt en knapp på at du er berettiget på nytt produkt den fjerde gangen du klager på samme feil, etter produktet har vært på verkstedet tre ganger for samme feil. Men hør med folka du leverer inn telefonen til, de skal forhåpentligvis være behjelpelige når det gjelder sånne spørsmål.

Skrevet

De har bare rett til å reparere samme feil to ganger, får du samme problemet etter andre gang på service kan du heve kjøpet. Da sender du tilbake telefonen og får pengene inn på konto.

Skrevet

Ok, så når jeg leverer tlf for 3 gang, har jeg krav på ny tlf til tilsvarende pris? Den må ikke ha vært levert til verksted 3 ganger?

Her skjønner jeg ikke helt hva du mener?

Telefonen må jo ha vært forsøkt reparert to ganger (altså innevert til kjøpssted/verksted), og når de forsøker tredje gang (for samme feil) har du krav på ny

Skrevet

Her skjønner jeg ikke helt hva du mener?

Telefonen må jo ha vært forsøkt reparert to ganger (altså innevert til kjøpssted/verksted), og når de forsøker tredje gang (for samme feil) har du krav på ny

Ja, den må ha vært innlevert to ganger, men du trenger ikke levere inn en tredje gang. Oppstår det samme problemet ringer du rett og slett til service og sier ifra. De har kun rett til å forsøke å reparere to ganger, ikke tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...