Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Her hvor jeg arbeider er det flere av jentene som bruker tynne strømpebukser under buksene. Det jeg lurer på er hvis de gjør det fordi det er kaldt, har da en tynn nylonstrømpebukse noen varmende effekt? De er jo så tynne! Har alltid trodd at tynne strømpebukser var til for at bena skulle bli pene til skjørt og kjoler. Uvitende gutt
Arkana Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Hvis det bare er litt kaldt slik at tykke strømpebukser blir for varmt er det vel like greit å bruke tynne. Det er jo ingen regel som sier at tynne strømpebukser bare skal brukes til skjørt. :blunke:
aline Skrevet 22. januar 2004 #4 Skrevet 22. januar 2004 jeg har tenkt på å ta på tynne strømpebukser under rett og slett fordi selve buksa kan bli litt kald, og da innbiller jeg meg at det blir litt mindre kaldt mot huden dersom jeg har ei tynn strømpebukse under. Men jeg er ærlig talt så varm sånn sett, at jeg da hadde dødd av varme innadørs!! Fryser ikke ute uten, men synes som sagt f.eks olabukser blir kalde i stoffet, og blir da kaldt å ha direkte på huden.
Arwen Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 Mange bukser legger seg bedre med tynn strømpebukse under, kanskje det er derfor?
Gjest agurk Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 Og mange bruker hold in strømpebukse for en litt penere figur!
Leo Skrevet 22. januar 2004 #7 Skrevet 22. januar 2004 Personlig bruker jeg ikke tynne strømpebukser under bukser fordi jeg synes det er ubehagelig, men det kan se slik ut fordi jeg, i pene sko, bruker tynne nylonsokker...
Saga Skrevet 22. januar 2004 #8 Skrevet 22. januar 2004 Om jeg kun har på meg bukser og skal inn i bilen er det dritkaldt. Tynne strømpebukser hjelper for da kjenner man ikke de kalde buksene mot huden.
Gjest Einstein Skrevet 22. januar 2004 #9 Skrevet 22. januar 2004 Lurt for gutter å bruke dette også. Jeg og synes buksa legger seg bedre, og det blir varmere selv med ei tynn strømpebukse :D Så hvis du lurer, Uvitende gutt, så er det bare å prøve, ikke farlig...
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2004 #10 Skrevet 22. januar 2004 Jeg hater og avskyr strømpebukser! :evil: Puh..godt å få det ut. Men det hender ofte at jeg bruker nylonstrømper.
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2004 #12 Skrevet 23. januar 2004 Melder meg inn i klubben for strømpebukse-hatere. Men jeg bruker ofte tynne strømper (kne- eller ankelstrømper) i nylon.
Leo Skrevet 23. januar 2004 #13 Skrevet 23. januar 2004 Velger å kalle det sokker :blunke: . De som rekker rett under kneet kalles også "sex-drepere"... (0g det med god grunn!)
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2004 #14 Skrevet 23. januar 2004 Velger å kalle det sokker :blunke: . De som rekker rett under kneet kalles også "sex-drepere"... (0g det med god grunn!) Har du noen gang vært på shopping og falt for fristelsen til å prøve et skjørt - og så glemt at du har nylon knestrømper på? Vel, nærmere "soldat i Frelsesarmeen-antrekk" er det ikke mulig å komme.
Leo Skrevet 23. januar 2004 #15 Skrevet 23. januar 2004 Sikkert derfor jeg ikke har så mange skjørt...
Suzy Skrevet 23. januar 2004 #16 Skrevet 23. januar 2004 Har du noen gang vært på shopping og falt for fristelsen til å prøve et skjørt - og så glemt at du har nylon knestrømper på? Vel, nærmere "soldat i Frelsesarmeen-antrekk" er det ikke mulig å komme. Been there done that!!
Gjest Virvel Skrevet 23. januar 2004 #17 Skrevet 23. januar 2004 Strømpebukse under bukser er idiotisk, spør du meg. Stillongs er utrolig mye mer praktisk (hvis du blir våt på føttene kan du bare skifte sokker, i stedet for å måtte ta av deg alle klærne, f.eks.), og - med mindre du har ullstrømpebukse - som regel mye varmere enn strømpebukser også. For øvrig synes jeg både stillongs og strømpebukse er like ubehagelig under "vanlige" bukser, så det er sjelden jeg har noe under. Høye støvletter og lang jakke varmer godt nok når jeg ikke skal være ute lenge.
opaque Skrevet 22. april 2004 #18 Skrevet 22. april 2004 Her hvor jeg arbeider er det flere av jentene som bruker tynne strømpebukser under buksene. Det jeg lurer på er hvis de gjør det fordi det er kaldt, har da en tynn nylonstrømpebukse noen varmende effekt? De er jo så tynne! Har alltid trodd at tynne strømpebukser var til for at bena skulle bli pene til skjørt og kjoler. Uvitende gutt Så klart foretrekker jeg korte skjørt/korte kjoler eller hotpants når jeg har på strømpebukse. Men innimellom har jeg strømpebukse under buksa. Hvis langbukse, så bretter jeg den litt opp, men bruker ofte capribukser og piratbukser. Også kult med strømpbukse under hullete bukse. Har strømppebukse under når det er kaldt, og fordi det ser kult ut.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #19 Skrevet 23. april 2004 Nylonstrømpebukser under bukser er også ok for oss gutta vinterstid - har brukt det siden jeg var liten. Lasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå