AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg har bodd i leiligheten min i 5 år nå og det har alltid vært veldig stille og rolig på kveldene her. Nå har det flyttet inn en ung gutt i naboleiligheten og han har mer eller mindre kontinerlig besøk. Tror de spiller tv-spill eller noe, for det er mye støy fra tv-en og de roper og hoier. Jeg kjenner at dette stresser meg Jeg har ikke lyst til å være hun sure nabokjerringa, men dette ødelegger kveldene mine. Greier ikke slappe av. Lurer på om dette er noe jeg må lære meg å leve med, eller om det er vanlig å si fra på denne type støy? Han har jo ikke fest ellernoe, det er bare kompisbesøk heeeele tiden. Soverommet mitt er heldigvis ganske isolert, så der hører jeg ingenting, så alle disse besøkene hans går ikke utover nattesøvnen min.
OhMickey Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Skal være stille etter 11. Ellers kan du jo prøve å si ifra på en hyggelig måte at du hører ropingen dems veldig godt inn til stuen din? For å ikke virke sur kan du jo ta med noe godt når du banker på eller gjør noe hyggelig for han, så kanskje han er hyggelig tilbake å prøver å begrense ropingen litt ?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Ja, hvis det fortsetter sånn får jeg gjøre det. Ønske han velkommen elns.. Kan ikke gjøre det i kveld, for nå er jeg så sint at jeg ikke hadde greit beherske meg :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Du trenger jo ikke bli "hun sure" om du sier fra på en hyggelig måte? Start pent du, det er jo ikke sikkert at han er klar over at det høres så godt en gang. Stikk innom en dag, fortell at det (selvfølgelig) er helt greit at han har besøk av og til og at du ikke forventer 100% stillhet, men at det kanskje blir litt mye bråk til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå