Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått meg en smart-telefon (Sony Ericsson, android). Den står nå til lading og jeg skal snart begynne å utforske den. MEN hvor begynner jeg! Det er vel uante muligheter med en slik telefon?

Jeg må jo selvsagt ringe, sende sms/mms med den. Jeg vil kunne gå på internett(men ikke være pålogget hele tiden, gjerne bare koble meg til eksisterende trådløse nett f.x hjemme, på jobb og kafeer etc), gå på facebook og twitre.

Hvor finner jeg bra, nyttige og kule apps? Hvordan kan jeg finne ut om dette er apps som f.x laster data/genererer kostbar trafikk etc? Jeg vil ikke ha noen overraskelse på regningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt knotete i begynnelsen, men du finner apper på android market eller google play. Hvis appen krever internett så bruker den antageligvis penger. Men det står det på infosiden til appen(tror jeg). Ellers må du bare prøve deg frem :-) Gratulerer med ny tlf!

Skrevet

Er mye lettere å sette seg ned på egen hånd og bare prøve seg frem. Ta det med ro, det skal MYE til før du klarer å ødelegge noe. Bare les informasjonen du får og de små varslene som kommer opp i ny og ne ved installasjon av nye apps.

Bare spør om du lurer på noe, skal nok klare å hjelpe med det meste!

Skrevet

Hvilken telefon endte du opp med?

Jeg driver å kikker på smarttelefoner nå men vet ikke hvilken jeg skal velge. Tror jeg står mellom en sony ericsson xperia mini pro eller en samsung galaxy s2.

Det er jo en hel jungel der ute med smarttelefoner, hvordan klarte du å velge deg ut en? Jeg trodde de kostet mange tusenlapper(3000-4000 ++) men der fikk jeg meg en hyggelig overraskelse gitt :) er en stund siden jeg kjøpte ny mobil kan man trygt si :fnise:

Skrevet

Hvilken telefon endte du opp med?

Jeg driver å kikker på smarttelefoner nå men vet ikke hvilken jeg skal velge. Tror jeg står mellom en sony ericsson xperia mini pro eller en samsung galaxy s2.

Det er jo en hel jungel der ute med smarttelefoner, hvordan klarte du å velge deg ut en? Jeg trodde de kostet mange tusenlapper(3000-4000 ++) men der fikk jeg meg en hyggelig overraskelse gitt :) er en stund siden jeg kjøpte ny mobil kan man trygt si :fnise:

Hjelpes! Det var to vidt forskjellige telefoner du lurer på. Ganske stor forskjell i mer eller mindre alt mulig når det kommer til Mini Pro og Galaxy S2. Hvorfor vurderer du Mini Pro over S2?

Skrevet

Kanskje ikke så veldig nyttig app, men Temple Run er antagelig det gøyeste spillet jeg har spilt på mobil!

Skrevet

Hjelpes! Det var to vidt forskjellige telefoner du lurer på. Ganske stor forskjell i mer eller mindre alt mulig når det kommer til Mini Pro og Galaxy S2. Hvorfor vurderer du Mini Pro over S2?

Mini pro er mindre enn S2 og har knapper. Jeg har aldri hatt en telefon uten knapper så å gå fra vanlig knappe-mobil til S2 med trykkskjerm og mer eller mindre ingen knapper blir en liten overgang for meg.

Vurderer også galaxy w. Blir spennende å se hva jeg ender opp med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...