Gå til innhold

hevelse på penis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ganger når hunden min står på to bein, står liksom oppå meg å koser, så hender det at han får en stor hevelse midt på penisen sin. noen som vet hva dette kan være? ble veldig hysterisk første gang jeg så det. men så fort han står på fire bein igjen så forsvinner det..

det er løpetid rundt husveggene her, og han er urolig og gæren fortida, kan det ha noe med det å gjøre? at det kommer når han er "kåt" ?

håper noen forstår det jeg prøver å få fram her :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også lurer jeg på hva som er "vanlig" oppførsel ved løpetid i nabolaget?

Han skal sitte oppå meg hele tiden, og se på meg. Sitter han ikke oppå meg, kan han sitte rundt meg og bare glo. Rører jeg på meg, er han oppå meg med en gang. Han finner liksom ikke roen. Bytter liggeplass hvert andre minutt, og vandrer rundt i hele huset.

Jeg holder på å bli sprø her jeg sitter!

Jeg blir så stressa av å se på han, og jeg må be han hardt om å legge seg ned og da får jeg så dårlig samvittighet :( har jo så lyst å hjelpe han, men er jo ikke akkurat noe jeg får gjort.

Men har dere noen tips som kan hjelpe litt så tar jeg dem imot med glede!

Skrevet

Dette er svampelegemet i penis til hunden. Helt normalt at disse svulmer opp.

Når det gjelder stresset hannhund pga løpetisper, har jeg ingen gode råd å komme med, annet enn å aktivere hunden mye fysisk og mentalt.

Mine to gutter stresser så fælt under løpetid i nabolaget, at den ene slutter å spise helt, og den andre går ned flere kilo utelukkende pga stress.

Skrevet (endret)

Takk for svar! Blir jo så redd når det plutselig er hevelser jeg ikke vet hva er :P

Saken er at han ikke vil leke no, han ligger bare å skjelver eller ser på meg.

Å gå tur gjør vi, fire ganger om dagen, men han er umulig da også. Er mye for mye tisseflekker som han ikke vil gå ifra.

Men jeg prøver, og prøver å få han til å leke men nytter ikke. Får bare holde ut da, kan vel ikke vare så lenge ?! :P

Edit: han spiser normalt og bæsjen er som den pleier, så det er vel ihvertfall bra?:)

Endret av PurpleRose
Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)

Gå lange turer på nye områder, gjerne steder med lite hunder. Ikke la han snuse/slikke på disse tisseflekkene (det gjør hvertfall at min unghund han er mye lettere å få fokus fra, han får ikke lov å "låse" seg i slike flekker enten det er løpetid eller ikke,nå blir heldigvis ikke vår veldig påvirket av løpetid, men det krever litt ekstra jobb fra vpr side og bedre godbiter) Bruk skikkelig gode godbiter sånn at han har lyst til å jobbe, legg blodspor, lær nye triks, ta litt miljøtrgning andre steder enn der dere pleier å ferdes til daglig.

Tren på øvelser/truks o.l isteden for lek, når han får brukt hodet sitt blir han mere sliten og ikke så opphengt i løpetid.

Endret av Cupcakes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...