AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Funker ikke å vaske langt fett hår i vasken.. TS
fruBeist Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Hageslange, eventuelt vannspreder :gjeiper:
Sugerøret Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Har du ingen venner du kan dusje hos? Er du medlem i et helsestudio,kan du jo dusje der. Ps.Det får helt fint å vaske hår i vasken.Til og med fett hår.
strawberry Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Spør naboer om du kan låne dusjen? Vi gjorde det da vi pusset opp badet. Ellers kan du ta en tur til svømmehallen eller treningssenteret. Eller venner.
Tabris Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Du kan vaske langt hår i vasken, det har jeg gjort mye før og jeg har alltid hatt langt hår. Bøy hodet slik at hele håret henger over vasken.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Har ikke et spesielt forhold til naboene som tillater at jeg ringer på døra og spør om å låne dusjen. Får vel benytte meg av vasken da.. TS.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Vasken går helt fint. Ofte kan kjøkkenvasken være bedre siden ofte er større og dypere. Resten av kroppen vaskes med klut og såpe. Dusje kan du gjøre hos venner eller i svømmehallen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå