Møffi Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Okei, jeg var ikke helt fornøyd med den ene karakteren min og meldte meg opp til ny eksamen i vinter, nå nærmer det seg veldig og jeg begynner og innse at jeg har alt for mye og gjøre til og få lest skikkelig til denne... Og så har fristen for avmelding vært. Så, noen som vet hva som skjer hvis jeg får dårligere karakter enn sist? Hvilken blir gjeldende da? Og hva skjer hvis jeg ikke møter til eksamen i det hele tatt? Helt ny situasjon for meg dette, så håper noen kan hjelpe
Strikkemamma Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Det er den beste karakteren som vil gjelde
Møffi Skrevet 18. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2012 Det er den beste karakteren som vil gjelde Gjelder dette om man ikke møter også?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 om du ikke møter blir forrige karakter stående. Men når beste karakter blir stående så har du ingenting å tape. Du kan vel litt? Og du kan jo ha flaks med oppgaven :-)
Møffi Skrevet 18. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2012 Joda, jeg kan litt, men er et veldig omfattende fag og muntlig eksamen der man får svært detajlerte spørsmål. Begynner og syns den D`en er god nok snart.. Jeg får tenke på det til fredag, da er det en mnd igjen, har jo andre eksamener jeg må lese til også, men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå