Gå til innhold

Frustrert (klagetråd) hvem er det mest synd på?

Så, hvem er det mest synd på?  

1. 1. Så, hvem er det mest synd på?

• Gyldenløwe
      2
    • glamourgirl
      5

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet

For å sette ting litt i perspektiv (jamfør Løwens sytetråd) vil jeg fortelle hva som hendte meg i dag morges. Jeg gikk ned i vaskekjelleren for å sjekke når jeg hadde booka maskinen ikveld. Og oppdager til min forbitrelse, at et kvinnfolk har viska ut meg fra tavla, og flytta meg til freddan! :frustrert: Så sint så sint så sint!!! :frustrert: Jeg kan da ikke vaske klær på en fredda. Dessuten hadde hun skrevet leilighetsnummeret mitt med sånn gammeldameskrift, HAH! Jeg skal nok klare opp i dette og lade hagla med pepper.... Jeg har kun skrekk lyserosa trusa med blomster og blonder ren nå, og det holder ikke nå når det snart er helg og all tingen... SINTSINTSINTSINT!!!!!! :sinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke stryke ut hennes navn igjen da og skrive på ditt igjen, også sørger du for å være der et kvarters tid før vasketimen din begynner, så kan hun få beskjed om hvor skapet skal stå når hun kommer og tror hun har vært lur !

Gjest GreenSky
Skrevet

HVA? Frekke kvinnemenneske! :x

Forøvrig synes jeg mest synd på Løwen.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Kan du ikke stryke ut hennes navn igjen da og skrive på ditt igjen, også sørger du for å være der et kvarters tid før vasketimen din begynner, så kan hun få beskjed om hvor skapet skal stå når hun kommer og tror hun har vært lur !

:idesmil: Strålende idé... *gnir seg i hendene og ser fram mot konfrontasjonen* :sjarmor: hirr hirr hirr :sjarmor:

Greeney... Mest synd på Løwen, HAH!

Skrevet

Eller stå kler når kvinnemennesket kom dit med vasken sin? Sånn for å være først der likevel?!? Etter at du har strøket henne ut såklabert :ler:

Og neste gang anbefaler jeg vannfast tusj. Ikke enkelt å viske ut nei :riste:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Litt vanskelig, det er sånn gammeldags kritttavle... Hm, med mindre jeg da booker for alltid :sjarmor: Hver torsdag vasker jeg... 8)
Skrevet

Trodde ikke dulot deg pille på nesen eller andre steder av noen du ikke ville pilles av... :sjarmor:

Det er jo mest synd på Løwen.. for deg er det jo ikke noe problem :sjarmor: Du kan jo bare knuffe den gamle damen inn i en krok ... Bruk de fordelene naturen har gitt deg.... :ler:

(Ellers så er det jo sikkert greit å ha fast vaskedag også...)

Skrevet

Nå, åssen gikk det ?

*nysgjerrig*

Fikk hurpa passet påskrevet ?

Gjest sexysadie
Skrevet

Er det ikke bare utidig å dele vaskemaskin med noen?

Skrevet

Gamle damer er noe *****

Åssen gikk det

Hvorfor kjøper du deg ikke din egen vaskemaskin

Og ikke minst:

Hva er i veien med Løwen??

Skrevet

Du snakker om dårlig start på dagen! :trøste:

Jeg hadde blitt kjempe forbanna og gått rundt med høyt blodtrykk i flere timer etterpå. :kjempesinna:

Føler med deg gg. Hisser meg opp bare ved tanken. :frustrert:

Du har nok en klar ledelse forran Løwen i dag. :kgsmil:

Skrevet

KRITT-bookingtavle? :o DØMT til å bli nabokrangel av det. Vi har bookingtavle med låser og enda er det frekkinger som stjeler maskinen. (Tok en her om dagen, HAAAH!!!! :fy: )

Dakaj glamourgirl. :klem: Hvordan gikk det?

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: Siden jeg hadde booka begge maskinene, og ikke hadde så mye skittentøy som jeg trodde, tok jeg den maskinen som var ledig, og gav meg uten kamp. Pinglete sånn... :-?

Dessuten så hun så redd ut, gammel-skinnet da jeg kom ned, at hun hadde vel fått hjerteflimmer bare jeg hadde sagt krmt... :ler:

Meeeeeeeen, da jeg kom ned for å hente tøyet hadde noen(muligens bare maskinen som rista da den sentrifugerte...) tømt ut skyllemiddelet mitt på gulvet, veggene, maskina, det var føkkings skyllemiddel overalt... det ble dråpen. bokstavelig talt... da var det nummeret før jeg sa "faen" :ler:

Men noen svar på deres spørsmål:

1. jeg har så liten leilighet at jeg ikke har sjans til å ha egen vaskemaskin. Pleier ikke være problemer i det hele tatt.

2. Kritt-tavle?!? Noe piss, helt usannsynlig teit.

3. Løwen har egen sytetråd... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...