Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om suigarbabes? Jeg liker normalt ikke jenteband men sugarbabes har noen kule låter da! Bla Hole In The Head, Stronger og Shape. Er den nye cdn deres noe bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt noen andre låter enn Hole in the head og Too lost in you, men jeg synes de er ganske bra. Har også litt sansen for Sugababes. Synes de har mye bedre musikk enn mange andre jenteband.

Jennifer

Skrevet

Ja, helt enig. Har også mer sansen for dem enn andre jenteband.

Skrevet

De har mange bra sanger blant annet:

Blue

Freak like me

No man No cry

No foot in

Round Round

Run for cover

Switch

Angels with dirty faces

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Syns ikke de er spesielt gode til å synge, men teamet rundt dem har skapt et utrolig kompakt og tett lydbilde som jeg har sansen for. Men kommer neppe til å kjøpe noen plater av dem, de er ikke helt i min gate.

Skrevet

Ganske OK om jeg er på et dansegulv.. dritafull.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Synes det klinger bra. Siste singelen satte seg godt fast i hjernebarken.

Gjest Moonshadow
Skrevet

For å være helt ærlig så syens jeg sugarbabes er helt forferdelig. Noe så fatalt er det sjelden man hører. De er skapt kun for salg og det er ikke noe kvalitet over det i det hele tatt....!!!

Skrevet

Ikke så aller værst i grunnen.

Men har bare den første cd'n, med ho andre jenta. Tror ikke jeg blir å kjøpe flere cd'r av de heller.

Jeg synes videoene til damene nå for tida er ELENDIGE!

Forutsigbare, kjedelige, og - og - og, ja, dårlige! :evil:

Skrevet

Musikkvideoene er ikke fullt så bra - men det har jo ikke noe å si for musikkens kvalitet. JEg synes de har mange utrolig bra og fengende låter :D

Skrevet
For å være helt ærlig så syens jeg sugarbabes er helt forferdelig. Noe så fatalt er det sjelden man hører. De er skapt kun for salg og det er ikke noe kvalitet over det i det hele tatt....!!!

Hvem definerer kvalitet TinaK? 2 av de 3 jentene i Sugababes har faktisk vært et band en del år, på tross av den unge alderen deres. Det dreier seg ikke om et sammensatt produktband som f.eks Spice Girls.

Men du er selvfølgelig ved din fulle rett til å ikke like dem.

Jennifer

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe kvalitet over matrialet de leverer. Det er alt for "enkelt" synes jeg. Har også hørt de live og det hørtes ikke bra ut synes jeg. Jeg er en persom som hører veldig mye på tekstene og synes ikke de har tekster som gir meg noen ting. Men det er jo bare det jeg synes da :P

Skrevet

Jeg har for lengst sluttet å tenke på bakgrunnen til vokalistene/bandene og hvordan de spiller live osv (om jeg skulle på et av deres live-konsert ville det vært annerledes). Om jeg hører en sang jeg liker på radio så tenker jeg ikke på hvem det er som synger. Jeg liker den bare, enkelt og greit. Men jeg har jo kommer over det å "digge" èn gruppe 8)

Jeg kan f.eks ikke si at jeg ikke har rocket til noen av Dolly Parton's låter eller hørt på Atomic Kitten en rolig kveld.. Sinatra har også vært på min mp3 spiller. Musikk er bra :)

Gjest Seleena
Skrevet

Ja, eg synst dei er flinke! Har ikkje kjøpt plater sjølv om den siste er ganske bra.

Som "Hole In The Head" og "Too Lost". :tommel:

Skrevet

Synes de er helt ok.

Har en venninne som liker de godt, og kan derfor endel av sangene deres, men jeg hadde aldri kjøpt en cd eller gått på konsert med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...