Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Hei! har endel store porer, mindre arr etter kviser, hudormer og slikt, og lurer på hvor effektivt det er å slipe huden? har tenkt på å slipe huden hos clinitIt i bergen, der sa dei eg trengte 6-10 behandlinger, nåken som har erfaringer og veit om det hjelper. ?? evt andre ting som hjelper ? Leste tidligere her på KG noen som sa det skulle hjelpe å smøre e-vitamin på arr? noen erfaringer her?? KJempe glad for svar! har kompleks for huden min, og bruker sminke hver dag, kunne ønske eg kunne ha ren og glatt hud uten behov for sminke. og hva med soling etter sliping av hud?
Saga Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Har to venninner som har tatt laserbehandling og de fikk flotte resultater etter bare et par gang Jeg vet også om flere kremer man kan få på resept som skal hjelpe til å slipe huden. Jeg husker ikke om dette var i Norge eller Sverige. Om det vil skade huden å sole den etter slipingen, det må du spørre hudlegen din om.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 Jeg vet også at laser er effektivt på acne. Ronja-mag; hvor var det dine venninner fikk utført behandlingen (hvilken klinikk)? Vet du pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå