AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Hvor på skalaen er Zara? Er det dyrt / middels / billig? Kvalitet eller HM standard? ( joda har funnet helt grei kvalitet på HM jeg også) Tenker mer i retning om det er ull/bomull/polyester eller om 80 % av klærne er laget av akryl, slik som det meste av strikk hos Cubus og tilsvarende. Forstår det slik at Zara er kjapt med siste mote i butikkene sine, og at det er dame/herre/barn.
challenger Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Det er vel middels prisklasse. Det meste ligger vel mellom 3-4-900kr. Enkelte ting er jo selvfølgelig litt dyrere enn andre ting sånn som kjoler, jakker osv. De plaggene jeg har og har hatt fra Zara synes jeg det er bra kvalitet på, liker godt jeans og andre bukser derfra, det samme gjør typen:) Har aldri opplevd at noen plagg har blitt "slitt" eller ødelagt etter noen få vask.
Gjest Badabing Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Jeg er veldig glad i Zara, og av kjedebutikkene handler jeg mest der. Jeg synes det stort sett er bedre kvalitet enn f.eks. HM, men det er hakket dyrere også. Kjøper en del basic klær der, kjoler, men også sånt som skinnjakke, haremsbukse og en litt spesiell ullvest. Den typen klær har vært litt dyrere, men har holdt i lang tid. Skinnjakken derfra kjøpte jeg for hvertfall 3 år siden. Akkurat det de har i strikk, er ikke det jeg har kjøpt mest av. Det er for både kvinner, menn og barn, ja.
GammelKaktus Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Jeg var veldig fan av Zara før, vet du når den kommer til Stavanger? Må begynne å legge av penger til shopping
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 De kommer til Kirkegata i Stavanger, men ser ut som det kan ta 1 år. Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå