Gjest line Skrevet 25. mai 2002 #1 Skrevet 25. mai 2002 Er det greit å ta ibux smertestillende tabletter ved feks. hodepine, når man er gravid? Jeg er 14 uker+1.12
Linnda Skrevet 25. mai 2002 #2 Skrevet 25. mai 2002 Nei, gravide skal ikke bruke Ibux under svangerskapet. Det er et stoff som er i de, som ikke er bra. Husker desverre ikke hva det heter. Hvis du har vondt, så ta deg en paracet!12
Lara Skrevet 25. mai 2002 #3 Skrevet 25. mai 2002 I instruksene står det: Graviditet: Rådfør deg alltid med lege før bruk ved graviditet. Skal ikke brukes av gravide i de tre siste måneder før fødselen. Amming: Går over i morsmelk, men virkning på barn som ammes er ikke sannsynlig. Rådfør deg likevel med lege ved mer enn tilfeldig bruk av Ibux under amming. Ibux inneholder acetylsalisylsyre. Barn under 12 år skal kun bruke dette preparatet i samråd med lege.12
Linnda Skrevet 25. mai 2002 #5 Skrevet 25. mai 2002 Jeg fikk beskjed av legen min at å ta paracet er helt ufarlig under svangerskapet. Så det kan du ta, uten å være urolig. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå