AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Har vært arbeidsledig et par måneder nå, har søkt jobber i nærområdet som jeg ikke har fått. Søkte også på en stilling i en by 50 mil unna. Å være arbeidsledig er så kjipt at jeg gjerne flytter hvor som helst i landet. Dersom jeg blir kalt inn til jobbintervju 50 mil unna, hva gjør jeg da? Er så vanskelig å reise 50 mil for å dra på jobbintervju, og et massivt tap om jeg ikke får jobben. Særlig hvis det kjøres 2 intervjurunder så blir det veldig inneffektivt. Går det an å spørre om de kan slå sammen intervju 1 og 2, slik at det blir mer effektivt. Kan jeg få dekket reiseutgifter og hotell?
Gjest navnelapp Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Snakk med NAV om dette, eg meiner dei har støtteordningar for slikt.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Snakk med NAV om dette, eg meiner dei har støtteordningar for slikt. Jeg har ikke registrert meg hos NAV, da jeg ikke har krav på dagpenger. Jeg har egentlig lyst til å ordne mest mulig selv, da NAV er inkompetente.
Gjest navnelapp Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Javel? Ja, då har du eit alternativ, og det er å spørje om dei som har innkalt deg til intervju kan dekke reise. Eg jobbar i staten, og eg veit at vi gjer det, men praksis på dette punktet kan nok variere frå bedrift til bedrift.
Chiquita Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Eller spør om det er mulig å få gjort et telefonintervju?
Surriball Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Spør om du kan få telefonintervju, eventuelt over Skype med webcam.
Gjest Annaires Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Det kommer Ann på om det er fast stilling eller vikariat. Ei jeg kjenner bor i Oslo og var i Trondheim på jobbintervju på NAV. Fikk ikke jobben, ei heller dekket reisen da det var et vikariat.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Det kommer Ann på om det er fast stilling eller vikariat. Ei jeg kjenner bor i Oslo og var i Trondheim på jobbintervju på NAV. Fikk ikke jobben, ei heller dekket reisen da det var et vikariat. Er det mulig å ikke få jobb hos NAV,de folk er totalt inkompetente. Da er det ikke håp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå