AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 jeg syns noen av disse italienske mannfolka er så lekre... joe og joe (teresas bror og mann) er to sexy karer. de oser testosteron... store muskler... er dere ikke enig? joe giudice joe gorga sikle sikle
Måndagsbarn Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 jeg syns noen av disse italienske mannfolka er så lekre... joe og joe (teresas bror og mann) er to sexy karer. de oser testosteron... store muskler... er dere ikke enig? joe giudice joe gorga sikle sikle Hehe. Sorry, men det der er ikke noe for meg. I mine øyne (og nå poengterer jeg virkelig at dette bare er min mening og jeg forsøker ikke å si at din eller andres er dårligere) ser de begge sånn halvkriminell luring-aktige ut. Kanskje de er hyggelige gutter og alt sånt, men njeeeh. Not for me
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 ts her. ja jeg er enig i at de ser litt tvilsomme ut, de er litt vel macho (kommer med grisevitser og snakker om sex mens familien hører på). mafiofyrer. ville ikke gifta meg med en sånn. men bare hatt sex med dem hadde jeg ikke hatt noe imot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå