AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har fått med meg at det er en MAX restaurant i Oslo, og aldri spist der. Noen som vil dele erfaringene? Dette er restaurant kjeden: http://www.maxhamburger.no/ som jeg har null erfaring med, men er en som av og til liker å spise mækkern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 18. april 2012 #2 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Jeg synes burgerne er gode, saftig kjøtt som ikke er saltet og fritert like hardt som hos konkurrentene. Av tilbehøret er jeg mest begeistret for chilicheese og ostesticks. Endret 18. april 2012 av Macha Mong Ruad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #3 Del Skrevet 18. april 2012 Enig med Macha Mong Ruad. Synes maten hos Max er betydelig bedre enn hos konkurrentene, da spesielt MacDonalds og Burger King. Absolutt verdt et besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropehus Skrevet 18. april 2012 #4 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg ble veldig positivt overrasket første gangen jeg spiste på MAX i Sverige, og synes den i Oslo er like bra - mye bedre enn McD og BK.. Nå må jeg legge til at jeg sjelden spiser denne type mat, men det jeg liker med MAX er at de faktisk lager made to order, og at man ikke får noe som har ligget på varmeplata i to timer. De har bedre utvalg av tilbehør, og man kan få fullkornsbrød eller lavkarboburger uten brød, noe jeg synes er et bra alternativ. Den varme cheesedippen er veldig digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. april 2012 #5 Del Skrevet 18. april 2012 Positivt overrasket her også - har bare spist på Nordby og ikke i Oslo. Velger klart den foran mækkern på Nordby, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 18. april 2012 #6 Del Skrevet 18. april 2012 Maxburgere er så gode! Og dippene er veldig gode også, bernaisesaus, nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enogto Skrevet 19. april 2012 #7 Del Skrevet 19. april 2012 Nuggets med bearnaisesaus Nam! Hvis jeg skulle rangert: 1. MAX 2. Burger King 3. McDonalds Men som dessert er det kun McFlurry som duger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. april 2012 #8 Del Skrevet 22. april 2012 Likte ikke MAXburgerne i det hele tatt.. Foretrekker McD! Kanskje det bare er meg som er rar, menmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 25. april 2012 #9 Del Skrevet 25. april 2012 MAX er den definitivt beste fast-food-kjeden av de jeg har prøvd her til lands. Veldig god burger i store porsjoner til rimelig pris. Anbefales å prøves. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå