sarahpi Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 jeg skal til PALMA i Juni, vil gjerne ha tips til shopping? og hva dem har for butikker?? og outlet? om dem har noen da? eller second hand? har du noen bra tips?
sarahpi Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2012 er det noen som har vært i Plama??
sarahpi Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2012 hei har noen vært i Palma?? shopping tips take:) eller andre ting
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 I Palma finnes alle kjedebutikker som finnes ellers i Spania (og ellers stort sett i Sør-Europa): Zara, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Promod, Bata osv. Det finnes også et par Camper-butikker der du får kjøpt Camper-sko (litt) billigere enn i Norge. De fleste butikkene ligger på et forholdsvis avgrenset område i sentrum (i og rundt gamlebyen) og ellers på to store kjøpesentre utenfor sentrum, ett i hver "ende" av byen. Det ene heter Porto Pi, det andre husker jeg ikke hva heter.
sarahpi Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2012 ok tusen takk er det noen andre som vet mer
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Det er litt vanskelig å svare noe mer når man ikke vet mer konkret hva det er du lurer på. Jeg at selv vært mye i Palma, og er enig i det AB over her skriver. Hva mer enn det er det du lurer på, liksom??
sarahpi Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2012 skal til Palma bare om noen dager er det ingen som vet noen fakta eller shopping??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå