Ugla Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Spørsmålet har på nytt dukket opp: Bør Kronprinsparet få en "kongebolig" i Kristiansand? De Kongelige har jo bolig i Trondheim, på Lillehammer og hytte i Sikkilsdalen, så hva med en "fritidsbolig" også i Kristiansand? Hva mener dere?
Gjest sexysadie Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 De blir sikkert tilegnet en av kommunen ganske snart....
VesleBråka Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Jeg tror de leier på Lillehammer. Men de har jo boliger rundt om i landet mer enn det, de har jo i Bergen ivertfall, har de ikke i stavanger og tromsø også? De tenkte da å kjøpe seg et krypinn i Kristiansand selv, rapporterte VG ifjor sommer. De hadde vært på visning. Kanskje på Odderøya
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 Oslo og skaugum er så langt unna for de fleste av oss,så om de får en kongebolig på sørlandet må jo det bare være flott. Synes vi skal gjøre litt stas på kongefamilien jeg. Det at moren til prinsessen er sørlending og at prinsessen har masse familie der gjør det helt naturlig at de skal ha en privat plass å komme til på sørlandet også. Hun er jo litt sørlending også denne lille prinsessa vår. Hilsen østlending som er flyttet til stavanger.
Gjest sexysadie Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 de blir gjort nok stas på allerede, de går jo bare der til stas.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #7 Skrevet 22. januar 2004 de blir gjort nok stas på allerede' date= de går jo bare der til stas. Ja de jobber jo ikke i det hele tatt De må regne med å være offentlige i nesten alt de gjør,reiser rundt omkring,representerer norge her hjemme og i utlandet. Ja de gjør mer enn vi tror men de jobber jo ikke,de går jo der bare på stas. Snakk om å være misunnelig da. og ikke nekt vi vet det nok. Du skulle gjerne overtatt du,å jada,ikke kom med et annet innlegg for å prøve å motbevise det. OOOOOOOOOOO deres kongelige høypå pæra sexysadie
Gjest sexysadie Skrevet 22. januar 2004 #8 Skrevet 22. januar 2004 OOOOOOOOOOO deres kongelige høypå pæra sexysadie Tror du ikke Dronning Sexy Sadie hadde vært bra? '
Bertha Skrevet 22. januar 2004 #9 Skrevet 22. januar 2004 Bare den kongeboligen blir et godt stykke fra meg... For jeg vil ha fred for buskekrypende paparazzifotografer og nysgjerrige reportere. Det er for eksempel mange pene og rolige skogsområder innen Kristiansand kommune.
Orthia Skrevet 22. januar 2004 #10 Skrevet 22. januar 2004 De burde ikke få noe som helst spør du meg Få, kjøpe...Pengene kommer til syvende og sist samme steds fra, gjør de ikke ?
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #11 Skrevet 22. januar 2004 Bare den kongeboligen blir et godt stykke fra meg... For jeg vil ha fred for buskekrypende paparazzifotografer og nysgjerrige reportere. Det er for eksempel mange pene og rolige skogsområder innen Kristiansand kommune. Jeg tror du skal slappe helt av,det er nok ikke deg paparazziene er ute etter. Men joda,sørlandet har mange fine plasser å by på som kan ligge avskjermet for nyskjerrige sørlendinger og fotografer :blaruss: :klem2:
Bertha Skrevet 22. januar 2004 #12 Skrevet 22. januar 2004 Er ikke så redd for at de skal fotografere meg, akkurat. Men vil definitivt være irritert over å ikke få ha buskene mine i fred.
Saga Skrevet 23. januar 2004 #13 Skrevet 23. januar 2004 Paparazzier er noen rare dyr og Se og Hør er en nyhetsavis. Saklig, ja :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå