Gå til innhold

Sensurere ansiktet?

20 stemmer

1. 1. Burde jeg sensurere ansiktet på salgsbildene?

• Ja, jeg vil ikke se ditt ansikt på kjolen jeg skal kjøpe.
    • Nei, det blir distraherende med en sort runding der ansiktet er.
    • Jeg bryr meg ikke, ser på kjolen uansett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryllupet er nå vel overstått, og jeg skal selge kjolen.

Det jeg lurer på er så enkelt som: burde jeg sensurere ansiktet mitt på bildene i annonsen?

Jeg selv synes det ser bare teit ut når ansiktene er sensurert, og så kan det bli distraherende. MEN, samtidig så kan jo brudens utseende ha noe å si for om du liker kjolen eller ikke?

Hva tror dere er best for om jeg får solgt kjolen eller ei? Sensur eller la bildene være som de er?

Takker for meninger :takke:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driter i om ansiktet er sensurert eller ei, men jeg ville sensurert bildet om jeg skulle selge min kjole. Ikke fordi jeg tror det har noe å si for et eventuelt salg, men fordi jeg ikke vil ha trynet mitt klistret på nettet.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Kan du ikke bare beskjære bildet slik at det kun vises fra halsen og ned? Eller skal du kanskje selge sløret også? :) I så fall ville jeg har laget en fin lys runding og plassert den på ansiktet, eller fått en photoshopkyndig venn til å blurre det. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal selge hele pakka. Slør, jakke og alt. Så beskjæring er ikke en mulighet.

Skrevet

Jeg hadde helle pixilert ansiktet eller noe sånt.

Jeg vil heller se ansikt enn sånn forferdelig dårlige sensureringer gjort i paint...

Jeg hadde nok gjort en pixileringssensurering selv slik at det blir lettere for andre å se seg selv i kjolen.

AnonymBruker
Skrevet

Det ser bare ufattelig teit ut med et sensurert ansikt.

Gjest mari kontrari
Skrevet

De fleste bilderedigeringsprogrammer har en funksjon der du kan "duse ut" ansiktet så det blir uklart, men ikke på langt nær så påfallende som en sort firkant.

Jeg ville sensurert bildet, ikke for kjøpers del, men for din egen del. Så slipper du å plutselig se ansiktet ditt i en "se denne tragiske kjolen"-tråd på KG eller noen sånt. (Ikke at du sikkert ikke hadde en fin kjole ;) )

Skrevet

Jeg er enig med PinkLeaf. Jeg synes ikke det er pent med en box over ansiktet, og opplever det som forstyrrende. Hvis du ikke vil beskjære bildet så er det penere å bruke blur på ansiktet for å sensurere. :)

Gjest PinkLeaf
Skrevet (endret)

Nå har jeg testet litt for deg. Gå til Photobucket.com og lag en bruker (det er gratis og tar ett minutt). Last opp bildet og velg edit photo. Når du kommer til redigeringsbildet velger du effects-fanen og så trykker du på "more" til du finner pixelate. Deretter trykker du på advanced options så kan du velge å kun pixelere ansiktet. Du kan justere størrelse på området og slikt også. :)

Hvis du er usikker kan jeg gjøre det for deg. :)

Slik ble profilbildet mitt :)post-40602-0-87519600-1334770650_thumb.j

Endret av PinkLeaf
  • Liker 1
Skrevet

Hastverk som jeg har, så la jeg bare ut uten å sensurere. Tror det blir bra uansett =) Godt å høre at folk ikke synes det er forstyrrende med mitt ansikt da. haha!

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Så bra. :-) Lykke til med salget! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...