Gå til innhold

Jeg klarer virkelig ikke skjønne hva han vil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ofte jeg ikke skjønner gutter, men denne nøtten av en gutt klarer jeg ikke helt å skjønne dessverre. Altså hva søren vil han ?!

Vi har snakket i godt over 2 mnd, vært sammen flere ganger osv. Når vi er sammen så vil han alltid holde hånda mi og at jeg ligger i armkroken hans .. i tillegg har jeg også merket at han veldig ofte ser på meg. Når han var utenlands for litt siden drev han å ringte meg og sendte masse sms, og vennene hans vet tydeligvis veldig godt hvem jeg er. Jeg har også fått spørsmål fra venner av meg, som har snakket med noen som kjenner han osv og de har spurt meg om vi holder på ?!

Men plutselig i en liten periode på 3-4 dager snakket vi ikke noe sammen og jeg tenkte bare at da var han ikke noe spesielt interessert så jeg lot det gå. Tenkte egentlig veldig lite på det, helt til han plutselig begynte å snakke til meg og ringe meg som vanlig. Etter det har jeg blitt litt tilbakeholden for jeg synes han vingler litt, og vil derfor ikke få noen følelser for han, men det er jo lettere sagt enn gjort for jeg merker jo at jeg er litt interessert i typen. Men jeg har prøvd å ikke ta noe kontakt osv, og det ender alltid med at han snakker til meg og han er ofte veldig interessert i hvor jeg er, hvem jeg er med, hva jeg gjør osv.

Jeg skjønner han bare ikke ... har ikke sjangs. Noen som kan hjelpe meg litt her utifra det jeg har sagt ? Trenger noen uteforstående til å bare hjelpe meg litt her før jeg går på veggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var vel opptatt med noe annet? :vetikke:

Gjest enirac
Skrevet

Du kan jo snakke med han då, spørre hva han tenker/ønsker?

Skrevet

Hva med at jenta tar neste skrittet til en forandring..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vist interesse, snakket med han og spurt om vi skal være sammen, men nå har jeg trukket meg litt tilbake fordi jeg synes han er vanskelig å skjønne. Jeg tørr heller ikke spørre han fordi jeg er redd for å virke masete og at det bare skal skyve han unna meg ... hjelpes

Skrevet

Han var nok opptatt med noe annet eller noe, det høres uten tvil ut som han er like interessert i deg som alltid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...