Gå til innhold

Hvor mange menn er det her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre, fordi jeg synes det oser girl-power lang vei her inne, hehe.

|cubbyhouse

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

du har nok rett i det.

Det er en hel del prektige unge mødre her ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er man med daglig omsorg for 2 gutter. Innom her av og til.

Enig med at det er vel mye "girlpower" her, spesielt ved innlegg som tukler med kvinners "rettigheter".

Men stedet heter da tros alt kvinneguiden...

Skrevet

Er helt klart jente.

Men barn og familie er vel ikke de rette stedene her inne til å lete etter menn.... :ler:

Skrevet

Men barn og familie er vel ikke de rette stedene her inne til å lete etter menn.... :ler:

Hvorfor ikke? Skulle nå tro at eventuelle menn her inne har interesse av både barn og familie. Barn må man jo tross alt være både mann og kvinne for å lage, men selve lagingen kan du gjerne lese mer om på seksualitet. :lol:

Skrevet

jeg er en mann som ønsker meg barn

hehe

Skrevet

Hvorfor ikke? Skulle nå tro at eventuelle menn her inne har interesse av både barn og familie. Barn må man jo tross alt være både mann og kvinne for å lage, men selve lagingen kan du gjerne lese mer om på seksualitet. :lol:

Hvis jeg var ute etter å finne menn her inne på KG ville jeg heller lett på andre steder enn barnesidene, som fex sexualitet, kultur, data, kropp og snikk snakk.

Gjest Anonymous
Skrevet
Er man med daglig omsorg for 2 gutter. Innom her av og til.

Enig med at det er vel mye "girlpower" her, spesielt ved innlegg som tukler med kvinners "rettigheter".

Men stedet heter da tros alt kvinneguiden...

Rettigheter og rettigheter....

Jeg hadde blitt mere redd om menn hadde vært intelligente :P ..men det mest skremmende er jo at de som er søte(menn!!) OG dumme ofte får sympati.

Skrevet

Hyggelig å lese at dere tok mitt innlegg med et godt humør! Det var faktisk ikke så veldig seriøst ment, og jeg er ikke på utkikk etter menn..! :Hehe:

|cubbyhouse

Skrevet

Er i alle fall deilig med den dosen testosteron vi har her inne :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...