cubbyhouse Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Må bare spørre, fordi jeg synes det oser girl-power lang vei her inne, hehe. |cubbyhouse
Gjest sexysadie Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 du har nok rett i det. Det er en hel del prektige unge mødre her ja.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #3 Skrevet 24. januar 2004 Er man med daglig omsorg for 2 gutter. Innom her av og til. Enig med at det er vel mye "girlpower" her, spesielt ved innlegg som tukler med kvinners "rettigheter". Men stedet heter da tros alt kvinneguiden...
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #4 Skrevet 24. januar 2004 Er helt klart jente. Men barn og familie er vel ikke de rette stedene her inne til å lete etter menn....
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2004 #5 Skrevet 24. januar 2004 Men barn og familie er vel ikke de rette stedene her inne til å lete etter menn.... Hvorfor ikke? Skulle nå tro at eventuelle menn her inne har interesse av både barn og familie. Barn må man jo tross alt være både mann og kvinne for å lage, men selve lagingen kan du gjerne lese mer om på seksualitet.
Gjest lurven Skrevet 24. januar 2004 #6 Skrevet 24. januar 2004 jeg er en mann som ønsker meg barn hehe
Gjest Tex Skrevet 25. januar 2004 #7 Skrevet 25. januar 2004 Hvorfor ikke? Skulle nå tro at eventuelle menn her inne har interesse av både barn og familie. Barn må man jo tross alt være både mann og kvinne for å lage, men selve lagingen kan du gjerne lese mer om på seksualitet. Hvis jeg var ute etter å finne menn her inne på KG ville jeg heller lett på andre steder enn barnesidene, som fex sexualitet, kultur, data, kropp og snikk snakk.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #8 Skrevet 25. januar 2004 Er man med daglig omsorg for 2 gutter. Innom her av og til. Enig med at det er vel mye "girlpower" her, spesielt ved innlegg som tukler med kvinners "rettigheter". Men stedet heter da tros alt kvinneguiden... Rettigheter og rettigheter.... Jeg hadde blitt mere redd om menn hadde vært intelligente ..men det mest skremmende er jo at de som er søte(menn!!) OG dumme ofte får sympati.
cubbyhouse Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2004 Hyggelig å lese at dere tok mitt innlegg med et godt humør! Det var faktisk ikke så veldig seriøst ment, og jeg er ikke på utkikk etter menn..! |cubbyhouse
Joplaya Skrevet 27. januar 2004 #10 Skrevet 27. januar 2004 Er i alle fall deilig med den dosen testosteron vi har her inne :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå