Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kommer ikke på norske skjermer i år, og heller ikke i fjor :-/

Vet noen hvordan man får sett det på nett? Så noen episoder hos en venninne som har dansk tv, og jeg holder på å krepere av nyskjerrighet. Er så spennende! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror du kan få sett sesong 5 og 6 på Tv3 play i hvertfall :)

Skrevet

Ja, de har jeg jo sett.. men vil jo se 7 og 8 :-)

Gjest Raindrops
Skrevet

Skulle ønske jeg visste, det er tusen ganger bedre enn den norske :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Jaja, da får jeg sende klagemail til tv3 i år også da :fnise:

Skrevet

Ja, de har jeg jo sett.. men vil jo se 7 og 8 :-)

Hmm nei da vet jeg ikke dessverre. Synes Tv3 kunne ha lagt ut sesong 7 og 8 på Tv3 play siden de ikke gidder å sende PH Dk på Tv3 lengre :glare:

Skrevet

Ja, eller ivertfall vi som har Viaplay-pakke ! :forvirret:

Skrevet

jeg vil se de nye sesongene av paradise hotel danmark! :sur:

Har sett sesong 6 og den var skikkelig bra. Masse drama og action. Danskene lager bra underholdning i forhold til de norske som er kjedelige i forhold :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett sesong 7 og 8 av PH, danmark, er siste episode av sesong 8 i kveld og er spent. Synes dog ikke de er så gode som 5 og 6. 8 har egentlig vært veldig dårlig, men i finaleuka nå har det vært bra.

Jeg har sett de med piratkopiering, så kan dessverre ikke gi linker osv., fordi det er imot reglene.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo også en mulighet å leie en dansk ip-adresse i en periode, fant en nettside gjennom freakforumet, der det kostet ca 70 kroner for en mnd. Etter hva jeg leste så fungerte det også.

Kommer nok til å tete det ut når jeg får lønning, eller kanskje jeg burde vente til jeg er ferdig med eksamen :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...