Jenta24 Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg sliter med tørre hender, og lurer på om det er noen som vet om det finnes noen håndsåpe som smører samtidig som den gjør deg ren på hendene?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Vask hendene med lotion. Det er faktisk det beste. Lærte det av en hudlege engang og om du googler finner du forklaring på hvorfor dette er bra og hvorfdan du blir ren av det.
BaltA Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 så du tar lotion på hendene i stedet for såpe??? eh? jeg sliter med det samme o.o
Minya Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 De bruker sånn såpe på de aller fleste sykehus i Norge, men den selges kun i store kvanta og sannsynligvis ikke til privatpersoner. Om du kjenner noen som jobber ved et sykehus, kan du jo spørre dem om de vet om det går an å få tak i den.
Gjest mari kontrari Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Jeg fikk et såpestykke fra Lush i julegave, og har slitt mye mindre med tørre hender etter at jeg gikk over til å bruke den. Vet ikke hvor mye den smører, men den tørker i hvertfall ikke ut hendene mine i det hele tatt.
Gjest ThatWoodcut Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Har du tørre hender burde du ikke vaske hendene. Bruk heller antiback, og smør hendene med sitronsaft-rett fra sitronen
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 så du tar lotion på hendene i stedet for såpe??? eh? jeg sliter med det samme o.o Ja, det er et kjempetriks. Jeg bruker Spenol som håndsåpe, den er så billig. Det løser opp fett på samme måte som såpe gjør uten at du tørker ut huden på samme måte. Før hadde jeg tørre hender bestandig. Nå er det sjelden.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 såpe tørker ut. minst mulig såpe er faktisk det beste. såpe stripper huden for naturlige fettstoffer. lotion kan også tørke ut så vær nøye med hva som evnt er i lotionen du bruker
Jenta24 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2012 såpe tørker ut. minst mulig såpe er faktisk det beste. såpe stripper huden for naturlige fettstoffer. lotion kan også tørke ut så vær nøye med hva som evnt er i lotionen du bruker Jeg har kjøpt håndkrem og lotion på apoteket og den har veldig god effekt, siden jeg har fått beskjed av legen at jeg har sensitiv hud, siden jeg hadde noe hudutslett i vinter. Jeg klarer ikke å bare skylle hendene mine i vann etter jeg har vært på do, eller vært ute, eller før mat.
Gjest BettyBoop Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Jeg sliter med tørre hender, og lurer på om det er noen som vet om det finnes noen håndsåpe som smører samtidig som den gjør deg ren på hendene? Jeg ville nå vaska hendene med mild såpe uten parfyme, for så å klapptørke med håndkle og smøre hendene umiddelbart etterpå. Tror ikke du kan finne såpe som smører huden i og med at såpe vil tørke ut huden uansett. Mulig om du bruker dusjolje da? Men vann i seg selv tørker jo og ut huden.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 http://www.hildechristina.com/evolve-pure-moisture-hand-wash
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #12 Skrevet 20. april 2012 Jeg synes den fra Naturelle med advokado er den beste av de billige typene. Ellers fikk jeg mindre tørre hender med håndsåpe fra L´Occitane.
Glorya82 Skrevet 20. april 2012 #13 Skrevet 20. april 2012 Hva med olje såpe eller hva det heter?når jeg var gravid og livredd for tørr hud og strekkmerker brukte jeg bare eucerin dusjolje. Skummer som såpe, føles og er olje. Silkemyk hud etterpå så da var det ikke krise om jeg glemte/ikke fikk tid til å smøre på lotion etterpå Får kjøpt på apotek med eller uten parfyme. Den uten lukter litt tran..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå