Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #1 Del Skrevet 22. januar 2004 Gjelder dette for alle som har UPC som leverandør? Hvordan går jeg frem for å finne de nye kanalene? Har vært og tittet på upc sine nettsider, men jeg må ha dette inn med teskje. Hvilke knapper trykker jeg på på fjernkontrollen osv?? Betyr dette at jeg får MTV og National Geographic? *hehe, håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. januar 2004 #2 Del Skrevet 22. januar 2004 manualen til tven din forteller deg hvordan du legger inn kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 22. januar 2004 #3 Del Skrevet 22. januar 2004 Mange TVer har en eller anne søkefunksjon, som du kan trykke på, også finner den alle de nye kanalene selv. Tror alle som har UPC blir tvunget på de nye kanalene ja (Glitter er ikke spesielt fornøyd med hverken utvalget, prisen eller måten det ble gjort på... grrr...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Ja, alle UPC-kunder blir påtvunget den nye kundepakken, og det vil innebære et ganske stort prishopp, spesielt for de som ikke har digitaldekoderen. Du skal ha fått info fra UPC om hvilke kanaler som ligger i grunnpakken (husker ikke hvilke det er i farten), og hvis du er i tvil om hvordan du får søkt dem inn, ville jeg ringt UPC (har digitaldekoder, så jeg vet ikke hvordan det er uten den...). Kommer sikkert an på hvordan søkefunksjonen på TV-en din er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Analogt nett: http://www.upc.no/filelibrary/pdf/283023_k...analog_pris.pdf Digitalt nett: http://www.upc.no/filelibrary/pdf/283023_k...igital_pris.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå