AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg eeeeeeeelsker berg og dalbaner, og ikke minst tivoli/fornøyelsesparker. Ønsker derfor tilbakemeldinger fra alle dere flotte forum brukere om hva som er deres favoritt fornøyelsespark, og for de av dere som tar berg og dalbane - hvilke er favorittene? Beskriv gjerne Jeg drømmer om de store parkene i USA og Asia...
Gjest Stronger Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Kuleste jeg kan komme på er Space Mountain i Disneyland i Paris! Starter med at du blir "skutt ut" fra start som en rakett så går berg å dalbanen på kryss og tvers med både skru og loop Det som er så kult er at berg og dalbanen er inne i en helt lystett hall, med masse kule lys effekter og planeter som om du var i rommet. Du ser aldri hvor banen går, du bare suser rundt og egentlig ikke vet hvilken vei som er opp eller ned! Ikke den aller galneste i verden, men utrolig gøy :D Litt annerledes enn de vanlige "utendørs" berg og dalbanene
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Jeg likte god Saw berg og dalbanen i Thorpe Parke. Drømmer om de store roller coastere da noen som har vært på de giga store i andre steder i verden? jeg er også nyskjerrig på andre sine erfaringer og lidenskap!
Gjest Arlequin Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Jeg drømmer om Top thrill dragster i parken Cedar point, Ohio. https://www.google.no/search?hl=no&q=top+thrill+dragster+cedar+point&ix=seb&ion=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=vruWT_rTEueJ4gSB_-FG&biw=1024&bih=658&sei=w7uWT9aPGIv34QSLid1G
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Spin Spider på Tusenfryd er diiiiigg! Også likte jeg Ikaros på Gardaland godt da jeg var mindre
Gjest Badabing Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Beste fornøyelsespark er Universal, synes jeg. Beste berg -og dalbaner: Space Mountain i Magic Kingdom Kraken i Sea World Dragene i Universal (husker ikke hva den heter) Digger berg -og dalbaner der man har bena fri.
Nusseli Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Jeg drømmer om Top thrill dragster i parken Cedar point, Ohio. https://www.google.no/search?hl=no&q=top+thrill+dragster+cedar+point&ix=seb&ion=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=vruWT_rTEueJ4gSB_-FG&biw=1024&bih=658&sei=w7uWT9aPGIv34QSLid1G Den var kul men över alldeles för fort.. Universals har inte många "skrämmande" "häftiga" banor men långa "cola" banor med mycket att se på. (Oj vad tröttheten leder till värdelösr ordförråd!) Tror jag är svår att göra förnöjd.. hehe
K.B.E Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Kan ikke si jeg har vært i mange fornøyelsesparker. Men "Mummy -The revenge" på Universal studios i Los Angeles er spennende. Der er det mumier, veldig mørkt og det går fort, til sidene opp og ned. En plass ser det ut som banen kommer til å krasje i en vegg, men stopper og begynner deretter å gå bakover. Det var jeg ikke forberedt på.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Sheikra, Busch Gardens, Tampa Florida. fantastisk dropp på 90 grader.
Anglofil Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Noen som har tips om noen slike parker i eller rundt NYC? Mvh Yvonne
MissStiles Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 Noen som har tips om noen slike parker i eller rundt NYC? Mvh Yvonne Tror ikke det. Ellers er jeg og kjæresten der med en gang. Space Mountain & Rock`n Roller Coaster i Disneyland (pari) Kanonen (Liseberg) & SpeedMonter (Tusenfryd)
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #13 Skrevet 30. april 2012 De beste fornøyelsesparkene finner du i Orlando. Det som er så fint med Orlando er at det er så mange parker der, så du har nok å gjøre i ukesvis. Disney World og Universal Studios er fantastisk. Sea World også. Både Disney og Universal har parker mange andre steder i verden, men i Orlando er det flest, størst og best. Liker du fornøyelsesparker finnes det ikke noe bedre sted å reise enn Orlando. Enkelt og greit. Mine berg- og dalbanefavoritter: Manta, Sea World, Orlando (følelsen av å flyyy!) SheiKra, Busch Gardens, Tampa Bay (for nær-døden-opplevelse, 90 grader ned) Dragon Challenge, Universal Studios Islands of Adventure, Orlando (rød eller blå? Begge så klart!) Rip Ride Rockit, Universal Studios, Orlando (90 grader opp, velg musikk selv) 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Noen som har tips om noen slike parker i eller rundt NYC? Mvh Yvonne Det ligger en Six Flagspark rundt 4 timer fra NYC retning Canada, dit skal jeg og kjøre the Comet http://www.sixflags.com/greatEscape/rides/TheComet2010.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå