AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Snakket litt kort med ei jente på skolen, fant ut hvem hun var etterpå, la til på FB og hun godtok Lurer bare på om dere synes jeg burde bli bedre kjent med henne først og chatte litt? Eller bare spørre om hun vil bli med ut en dag siden det er enklere å bli kjent irl og se om en har kjemi med en gang?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Vil råde degtil å tenke nøye gjennom dette. Vil du ende opp med overvåking av telefon, forhør og mistenkeliggjøring hver gang en dame dukker opp på tv-skjermen eller i din synsvinkel, kommunikasjonsmas, en haug med feiringer og forpliktelser i forhold til datoer du knapt viste hadde en betydning som 3-ukers jubileum osv? Du kommer til å bli sliten altså. Mitt forslag. Glem jenta som går på skole med deg. Finn en jente som ikke er lenger unna ditt nettverk og omgangskretts så du kan playe henne uten å få ødelagt rykte. Det er mye enklere og praktisk. Thank me later 1
BaltA Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 spør henne om å ta en kaffe eller noe lignende.... Det er mye kulere enn å sitte på FB og småchatte.. Vis at du har baller, det er det man liker! En gutt med baller er det beste som er! (oh nå føler jeg meg litt homofil ) Bare spør henne, hvis hun sier nei, så blir dere kjent, så prøver du igjen! kaffe... gå tur... ( ikke ta kino enda, for obv)
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Hadde jeg vert jenta ville jeg nok snakka litt med deg på chatten og sånn før du inviterte meg til å møtes bare vi to irl.. Overfladisk smalltalk er jo noe man kan gjøre med alle, men jeg ville blitt litt sånn "hæ?" dersom du ville møtt meg uten å vite noe særlig om meg.. Vet jo ikke hvordan det er med deg og denne jenta, men forstår det sånn at dere ikke kjenner hverandre noe særlig, kan være greit å bli litt kjent, se om hun virker interessert tilbake eller bare totalt avvisende Ikke bli sånn "desperat" liksom:)
BaltA Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Hadde jeg vert jenta ville jeg nok snakka litt med deg på chatten og sånn før du inviterte meg til å møtes bare vi to irl.. Overfladisk smalltalk er jo noe man kan gjøre med alle, men jeg ville blitt litt sånn "hæ?" dersom du ville møtt meg uten å vite noe særlig om meg.. Vet jo ikke hvordan det er med deg og denne jenta, men forstår det sånn at dere ikke kjenner hverandre noe særlig, kan være greit å bli litt kjent, se om hun virker interessert tilbake eller bare totalt avvisende Ikke bli sånn "desperat" liksom:) hmmm.... Så du vil med andre ord snakke en del med den personen før du møter han/hun?? Ja sure, det er lettere den veien, snakke på FB og shit. Men det spørs igjen hvis de har snakket fra før liksom. ( husker ikker om det står på det første inlegget). Hvis de har delt 2-3 ord sammen, så burde det være helt ok å spørre henne ut på en kafe eller noe for å " forsette samtalen". Jeg har gjort det, og aldri fått nei.... Jeg vil si at det viser at du har selvtilitt og ikke er redd liksom.. Å bruke FB for lenge syntes jeg er teit og litt for " nytt"... For hvis hun er med ut med en gang, da har du absolutt ingen problem og det er bankers, da er hun interessert på en eller annen måte ( kan være som venn though ), og hvis ikke. Så kan dere bli kjent, og hun blir det.... Du kommer til å bli like mye avvist uansett hvis det er casen...
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 TS her, da har jeg sendt en mld om å treffes så får vi se hvordan det går 3
Whatevah Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 TS her, da har jeg sendt en mld om å treffes så får vi se hvordan det går Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå