Måndagsbarn Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Lurer kort og greit på hvilke skoler i Europa/Norden som er ansett for å være "best" på Psykologi? Har hørt gode ting om Uppsala og Edinburgh, men jeg er virkelig helt grønn på dette. Blir glad om noen har synspunkter på dette:)
rachel who Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Tenker du på profesjonsstudiet? I så fall, må du gå på et universitet.
Måndagsbarn Skrevet 18. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2012 (endret) Tenker du på profesjonsstudiet? I så fall, må du gå på et universitet. Tenker på profesjonsstudiet ja, beklager at jeg ikke spesifiserte. Ja, jeg tenker på Universitetet i Uppsala og Edinburgh når jeg nevner disse to Endret 18. april 2012 av frøkenfryd
rachel who Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Hvis du seriøst vil satse på psykologi embetstudie, ville jeg, hvis jeg var i dine sko, tatt kontakt med norsk psykologiforening og forhørt meg om annerkjente skoler. Dette fordi jeg husker for noen år tilbake at en person jeg jobbet sammen med hadde store problemer med å få graden sin godkjent her i Norge. Forhør deg hvilke universiteter som er gode og hvilke de kan gå god for.
Måndagsbarn Skrevet 18. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2012 Hvis du seriøst vil satse på psykologi embetstudie, ville jeg, hvis jeg var i dine sko, tatt kontakt med norsk psykologiforening og forhørt meg om annerkjente skoler. Dette fordi jeg husker for noen år tilbake at en person jeg jobbet sammen med hadde store problemer med å få graden sin godkjent her i Norge. Forhør deg hvilke universiteter som er gode og hvilke de kan gå god for. God idé Jeg vet at alle universiteter i Norden vil automatisk gi autorisasjon, men utenfor Norden er jeg usikker. De vet nok helt sikkert hvilke skoler som er gode, ja. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå