Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Nå lurer jeg på en ting... Bruker du stylingprodukter i håret hver dag, eller er det bare til spesielle anledninger? Jeg syns det er så mange som er så fine på håret og jeg blir rett og slett litt misunnerlig jeg da... :oops: Jeg er ikke flink til å ordne håret mitt, og det blir aller mest til at jeg samler alt i en strikk bak...Og de få gangene jeg prøver å bruke litt skum e.l så syns jeg det blir så mislykka og ser verre ut... Hvordan får dere så fint hår, jenter? Gode tips som dere kan dele? K
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Bruker aldri stylingprodukter i håret. Men det var kanskje ikke det svaret du var ute etter? Hva med å spørre frisøren din om tips og råd?
Gjest Myumi Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Billig hårskum er ikke løsningen for vakkert hår. Ett volumserum som gir fylde og litt shinekrem holder for meg, håret blir fyldig, silkemykt og blankt.
Arkana Skrevet 22. januar 2004 #4 Skrevet 22. januar 2004 Enig med Coffee, butikk-hårskummet er ikke bra. Selv bruker jeg SP hårskum og voks fra frisøren og synes det blir bra. Bruker børsten mens jeg føner for å få opp volumet. Nesten gang du er hos frisøren så spør hvordan du kan få samme effekt hjemme.
Gjest Diva i.i. Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 Bruker sjelden noe særlig styling. Til daglig bruker jeg en slags "glattekrem" fra Catzy. Koster 56,- eller noe på butikken. Den skal egentlig has i vått hår og fordeles, deretter føhner man / lar håret lufttørke. Men jeg bruker en liten dash i håret etter at det har tørket jeg. Da legger alle "brusehårene" seg og det blir litt mer "smooth" Skal jeg sette opp håret / vippe opp endene så bruker jeg litt hårspray for å styrke frisyren.
Piglet Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 Det enste jeg har i håret mitt er litt krem/fudge som skal fremheve krøllene mine, som jeg klemmer inn etter hver hårvask. Mere avansert blir det sjeldent... Piglet
Midnattsol Skrevet 22. januar 2004 #7 Skrevet 22. januar 2004 Har i litt Biosilk som gir glans og er bra for håret. Kan brukes i både vått og tørt hår. Noen ganger litt paste også. For øyeblikket en paste fra Redken.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. januar 2004 #8 Skrevet 22. januar 2004 Har i litt Biosilk som gir glans og er bra for håret. Kan brukes i både vått og tørt hår. Noen ganger litt paste også. For øyeblikket en paste fra Redken. Hvordan fungerer en paste da? Jeg bruker forøvrig ingenting i håret mitt, burde vært flinkere..
Midnattsol Skrevet 22. januar 2004 #9 Skrevet 22. januar 2004 Hvordan fungerer en paste da? Eh?! :klø: Vet du ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #10 Skrevet 22. januar 2004 Nei.. har bare hørt om den paste'n fra redken. Ellers så bruker jeg absolutt ingenting i håret mitt, og vet fint lite om hårstyling.
Midnattsol Skrevet 22. januar 2004 #11 Skrevet 22. januar 2004 Bruker litt for å samle hår som stikker ut og håret blir ikke så statisk. Liker paste bedre enn f.eks spray for det blir ikke stivt. Kan derimot bli klissete om man tar for mye, så less is more. Får litt mer hold i håret.
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2004 #12 Skrevet 22. januar 2004 Mulig jeg legger for lite tid i dette med styling av håret. I dag har jeg prøvd meg fram litt. Har volummousse fra frisøren min, så den skal vel være grei. Mulig jeg bør bruke en annen type enn den jeg har, for jeg syns ikke det blir annet enn flatt og livløst... Noen som kan tipse meg om merker for å få glans i håret? Coffee: Ett volumserum som gir fylde og litt shinekrem holder for meg, Har du tips om merke/forhandler? Piglet: krem/fudge Hvilket merke/hvor har du kjøpt det? Middis: Har i litt Biosilk som gir glans og er bra for håret. Hvor kjøper du det? Det hører med til historien at jeg har glatt og ganske tynt hår, og jeg vet vel kanskje ikke om alle muligheter jeg har til å få en fin frisyre med hjelp av stylingprodukter...Har spurt frisøren min om tips, men hun hadde ikke så mye å komme med egentlig... K
Midnattsol Skrevet 22. januar 2004 #13 Skrevet 22. januar 2004 Jeg bruker dette Biosilk produktet som jeg har kjøpt hos Alex frisør i Oslo. UTROLIG drøy i bruk. Kan også brukes på huden om man har hudirritasjoner og den lukter kjempegodt.
Gjest Tristessa Skrevet 22. januar 2004 #14 Skrevet 22. januar 2004 Bruker kanskje litt krem til å glatte ut håret, ellers rusfes det litt til med spraygele. Men ser ikke bedre ut på håret av den grunn - farge trengs sårt nå.
starie Skrevet 22. januar 2004 #15 Skrevet 22. januar 2004 Jeg bruker dette Biosilk produktet som jeg har kjøpt hos Alex frisør i Oslo. UTROLIG drøy i bruk. Kan også brukes på huden om man har hudirritasjoner og den lukter kjempegodt. Den bruker jeg også Den gjør håret mitt helt silkemykt og skinnende blankt.
Gjest Diddl Skrevet 22. januar 2004 #16 Skrevet 22. januar 2004 Jeg har ganske kort hår og bruker hårvoks hver dag..Viss ikke ser det jo helt uformelig ut og veldig lite fint.. Når jeg hadde langt hår brukte jeg skum i når det var nydusjet- da holdt det seg fint utover dagen..
Piglet Skrevet 22. januar 2004 #17 Skrevet 22. januar 2004 Jeg bytter litt mellom Clinique defined curls og Fudge Skrewd Piglet
Gjest Zalomine Skrevet 22. januar 2004 #18 Skrevet 22. januar 2004 Før brukte jeg hårskum hver dag (eller i alle fall hver gang jeg vasket håret, også baer fuktet jeg det de dagene jeg ikke vasket det, jeg vasker bare håret ca annenhver dag) men de siste årene har jeg nesten aldri brukt det. Håret mitt er nok penere med skum, jeg får jo alltid kommentarer om det når jeg har gjort det, men av en eller annen grunn sluttet jeg (realiteten: jeg ble arbeidsledig og skummet tok slutt, jeg tok meg ikke råd til å kjøpe nytt... også har det aldri blit nytt) Jeg har langt hår da, med fall, som får mye krøller når det er skum i det, det er det folk alltid kommenterer. Når jeg ikke har noe i faller håret litt sammen, lit krøll, det er nok litt langt og "tungt" for de helt store krøllene uten litt hjelp til å holde dem.
~Moon~ Skrevet 22. januar 2004 #19 Skrevet 22. januar 2004 Jeg bruker minst mulig, hårspray blir håret bare stivt og fælt av og voks blir det fett og ekkelt av. Men bruker som regel noe i panneluggen for å holde den der den skal, også savner jeg Gloss Jelly'en min, til å holde småhår på plass..
Gjest Moonshadow Skrevet 22. januar 2004 #20 Skrevet 22. januar 2004 Jeg har kort hår så jeg må bruke voks vær dag. Håret mitt blir så stort å trasig om jeg ikke bruker det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå