AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg skal snart til varmere strøk og må gå til innkjøp av solkrem. Hvilken vil dere anbefale som har både UVA og UVB beskyttelse? Burde jeg gå for SPF 20?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Det finnes mange gode produkter på apoteket, de koster litt ekstra, men er kjempebra så da er det verdt pengene. Hvis solen er kjempesterk burde du ta med deg 35 og 20 og starte med den med mest solbeskyttelse for eks. Husk at du har bare en kropp og trenger god beskyttelse livet ut. Fargen holder også lenger ved bruk av en god solkrem som gjør at du ikke blir solbrent.
Halkatla Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Jeg hadde i tillegg sett etter en solkrem med fysisk filter, ikke kjemisk. De kjemiske filtrene 4-MBC (4-Methylbenzylidene camphor) og Ethylhexyl Metoxycinnamate kan påvirke hormonene i kroppen. Jeg har faktisk hørt om de som har fått menstruasjonsforstyrrelser etter langvarig bruk av solkrem med disse stoffene...
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Du burde gå for denne testvinneren: http://www.testvinnerene.no/2010/06/la-roche-posay-anthelios-dermo-kids-sollotion-sf-30/#.T46nf-1nKjI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå