Gå til innhold

Hvilken av disse kjolene egner seg best i konfirmasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i konfirmasjon til nær slekning i starten av mai, og er usikker på om disse kjolene kanskje blir litt "too much" og at jeg burde finne meg noe annet. Har bestilt meg begge disse kjolene så da er spørsmålet, hvilken?

post-37809-0-05388600-1334730044_thumb.j

post-37809-0-12119100-1334730052_thumb.j

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Den svarte ble for sexy med det åpne blondefeltet.

Den lyse kan kanskje passe hvis kjolen rekker en hel del lenger ned på deg enn på modellen, og du dekker deg mer til i kirken.

Egentlig synes jeg begge kjolene er mer "ut på byen"-kjoler enn kjoler som passer for en familiebegivenhet.

• Liker 7
Skrevet

Enig med Spinell. Kjolen bør rekke ned kneet, og du bør ha en jakke eller bolero i kirka.

Men jeg ville nok valgt noen andre kjoler, bunad hvis du har eller kan låne det :)

Skrevet

Den sorte er i alle fall uaktuell. Den lyse kan gå, som Spinell sier, hvis den er MYE lenger på deg enn på modellen og du bruker et sjal eller en bolero i kirken. Den bør rekke deg til like over kneet.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Er det berre meg som ikkje syntest at desse var egna i det heile? Tubekjole i konfirmasjon blir gale for meg, altså. Ultranøytralt er tingen, tenkjer eg, og då er ikkje tubekjole med blondestoff det heilt store.

Skrevet

Jeg synes nok ikke at disse kjolene er "too much" i det hele tatt.

Men; kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt den sorte kjolen TS??

Skrevet (endret)

Enda en slik tråd :fnise:

Mener, i likhet med flere over her, at den hvite KAN gå om den er lengre på deg enn på modellen. Er konformasjonen i kirka er det et must å dekke til skuldre/armer også. Men jeg hadde nok gått for noe helt annet enn disse to.

Endret av cornflake_girl
Skrevet

Den lyse kan fint brukes i en konfirmasjon, selv om den kanskje ikke er helt ideell. Som andre har nevnt burde den være noen hakk lengre på deg enn på modellen, ellers blir kjolen litt i korteste laget for en familiebegivenhet.

Forøvrig så er det mange som konfirmerer seg borgerlig, så det er absolutt ikke sikkert at TS skal i kirken.

• Liker 1
Skrevet

Kun den nederste om du er lav og den rekker deg to fingre under kneet. Ellers, let mer. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kort stramt skinnskjørt og fiskenettstrømper passer best i en konfirmasjon.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Knekort går fint, ein skal jo helst kunne gå med det ein ser best ut i også. Eg er også ganske så låg, om enn heile ti centimeter høgare enn TS, og ser bra teit ut med skjørt som går under kneet. På kneet går heilt fint, deretter ser det berre ikkje bra ut. Men særleg mykje lår er ikkje bra å syne, ein skal jo ikkje stjele så mykje merksemd heller.

AnonymBruker
Skrevet

Fine " ut på byen kjoler", passer slett ikke i konfirmasjon..hvor gammel er du? Om du er mellom 15-18 kan det være greit, men er du eldre bør du seriøst kle på deg mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...