Sukkerklumpen! Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hei! Har bare et lite problem, og det omhandler da en kompis. Jah, jeg har da blitt invitert på middag av en kompis av meg som jeg ikke har snakket med på sikker 3-4 år nå..Men vi var gode venner, til han fikk seg kjæreste (dårlig innflytelse spør du meg) og nå som de ikke er sammen så spør han meg på middag.. Så mitt problem blir vel dra på middag eller ikke? Og tenker han middagsdate eller bare middag som to venner? Usikker selv, så da spør jeg dere! Ps. Blir både film og drikke etter middag..
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Hei! Har bare et lite problem, og det omhandler da en kompis. Jah, jeg har da blitt invitert på middag av en kompis av meg som jeg ikke har snakket med på sikker 3-4 år nå..Men vi var gode venner, til han fikk seg kjæreste (dårlig innflytelse spør du meg) og nå som de ikke er sammen så spør han meg på middag.. Så mitt problem blir vel dra på middag eller ikke? Og tenker han middagsdate eller bare middag som to venner? Usikker selv, så da spør jeg dere! Ps. Blir både film og drikke etter middag.. Det er vel bare du som kan bestemme hva du legger i det, hvis du er interessert i han eller ikke som noe mer og hvis du syns det hadde vært kjekt å "catch up" med han igjen hadde jeg dratt Vanskelig å vite om han ser på det som bare middag mellom 2 gode venner eller en date. Men uansett DU må være klar på hva du vil med det, i tilfelle han vil noe mer enn bare middag mellom 2 gode venner Men som sagt det kan jo bli kjekt for deg så hvorfor ikke gå?
PelleP Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Har du lyst er vel det du bør spørre deg selv om. Å har du lyst så går du. Er det ikke bra at han tar kontakt etter såpass lang tid da?
Sukkerklumpen! Skrevet 17. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2012 Satser på at det blir bare to gode venner, tror ikke jeg har tenkt tanken på noe mer med han... Og ja jeg synes det er veldig flott at han vil ta igjen litt tapt tid med meg.. ..Men litt dumt om jeg drar også tenker han på noe helt annet, for jeg har jo ikke bil så avhengig av buss. Så kan nesten ikke forlate "åstedet" heller.
Steinar40 Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Satser på at det blir bare to gode venner, tror ikke jeg har tenkt tanken på noe mer med han... Og ja jeg synes det er veldig flott at han vil ta igjen litt tapt tid med meg.. ..Men litt dumt om jeg drar også tenker han på noe helt annet, for jeg har jo ikke bil så avhengig av buss. Så kan nesten ikke forlate "åstedet" heller. Er du singel så er det helt opp til deg selv. Men du bør da gjøre det krystallklart at du ikke er interessert i noe mer - hvis det blir nødvendig. Er du ikke singel så reiser du selvfølgelig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå