Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #1 Skrevet 25. mai 2002 Jeg synes brudevalsen til gårdagens brudepar var utrolig skjønn, var så lett og glad, hvis dere skjønner hva jeg mener. Er det noen som hvet hva denne valsen heter? For meg var den helt ny.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #3 Skrevet 25. mai 2002 jeg lurer også! Har sjekket på slottets hjemmesider og de fleste nettavisene, men det står ingenting om valsen noen steder.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #4 Skrevet 25. mai 2002 Hva var bra med den? Ari kom jo ut av takten flere ganger, dessuten sto de og stampet på samme sted i lange perioder!
kaytee Skrevet 26. mai 2002 #5 Skrevet 26. mai 2002 Det var muligens musikken og ikke dansefoten som var ment her. Eller tar jeg feil? Jeg synes også musikken var heeelt skjønn...1212[ Dette Innlegg er endret av: kaytee den 2002-05-26 02:09 ]
kaytee Skrevet 26. mai 2002 #6 Skrevet 26. mai 2002 Forøvrig la også jeg merke til at Märtha måtte føre, so? Synes brudgommen gjorde en hederlig innsats jeg, sikkert ikke så lett å danse brudevals med prinsessa og med kongen, dronningen, halve kongeriket og flere millioner tv-tittere på sidelinjen. Faen så lite rause noen av dere er!1212[ Dette Innlegg er endret av: kaytee den 2002-05-26 02:08 ]
Flo* Skrevet 26. mai 2002 #8 Skrevet 26. mai 2002 Til alle kritikere av Märtha og Aris danseprestasjoner: Det er mye vanskelig å danse "pent" i en brudekjole med slep. Man vil ofte unngå at bruden går bakover derfor blir dansingen si som så. Synes de gjorde en kjempeinnsats og vet akkurat hva de følte. Når man danser bryllupsvalsen er man på en måte i mål med bryllupet og følelsen av lykke er helt enorm!!! Vi giftet oss jo for 5 mnd siden og jeg kjente meg så igjen i Märthas strålende øyne og tårefylte øyeblikk. Gled dere alle som har dette foran dere!!!!
scorpion73 Skrevet 26. mai 2002 #9 Skrevet 26. mai 2002 Jeg synes de var kjempeflinke jeg. Man må kanksje tenke litt på det at fordet om Martha har laaaaaaaaaaaaang trening i presse, tv osv, så har ikke Ari det. Jeg synes han har taklet presset på en utrolig måte, jeg hadde ikke gjort det, det vet jeg. Dessuten så er det sikkert ikke helt enkelt å skal ha med seg både kjole, sko, og føtter på engang. Ganske mye å tenke på mener jeg.12
Tusenfryd Skrevet 26. mai 2002 #10 Skrevet 26. mai 2002 Det var "Eugen Onegin" av Peter Tsjaikovskij. I følge Dagbladet i hvert fall. Det var en enkel, stilig og morsom melodi, annerledes. Meget bra. 12
viwi Skrevet 26. mai 2002 #11 Skrevet 26. mai 2002 Anonym: regner med at du er anti-royalist. Men er det så viktig å være så negativ da?? Jeg syns Ari og Martha var flinke. Dessuten var den ikke så lett å danse vals etter. Den gikk ganske raskt. Jeg syns musikken var kjempefin og kunne nesten tenkt meg å bruke den selv. Men aner ikke hva den heter...
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #12 Skrevet 26. mai 2002 Kan man lyssna på valsen någonstans? Mette-Marits&Håkons vals fanns ju på vartland.no Är det någon som vet? svenskbrud
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mai 2002 #13 Skrevet 27. mai 2002 Synes det var en veldig ungdommelig og flott vals jeg! Men den er vanskelig å danse for den er mye raskere enn andre valser. Man så jo at de slet litt men hva så? Det er ikke mange som ville klart den takten uten problemer hvis de ikke er kjempegode til å danse fra før av. Synes det er sjarmerende jeg! Godt å vite at de ikke er perfekte!12
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #14 Skrevet 27. mai 2002 Er e å få kjøpt i platebutikker eller er det noen som har mening om det. Vi syntes den var flott, og velger denne: Er ikke så bereist i valsens verden, og tar den vi kommer over, men enne var flott. Hvor kan den skaffes, på nettet eller butikk?
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #15 Skrevet 29. mai 2002 Märtha og Ari danset wienervals (hurtigheten på valsen), selv om de bare hadde lært seg grunntrinnene sånn noenlunde. Haakon og MM danset engelsk vals, men de var jo ikke så flinke. Jeg synes engelsk vals er flottest, det er litt mer sensuelt og elegant - hvis man kan danse da. Jeg skal danse til Lionel Richie's Three times a lady, en ganske rolig engelsk vals
VinterFru Skrevet 29. mai 2002 #16 Skrevet 29. mai 2002 Jeg danset waltz med langt slep. Om du vet at du skal danse med det, ja da øver du faktisk litt mer. Og min mann førte meg som en gud. Danse kunsten til Ari står til stryk karrakter mer er det ikke å si om det. Siden han vet at kongen og halve kongeriket er til stede, ja da hadde han en ekstra grunn å øve en time til eller to. -Og til slutt, waltz er ikke så vankelig dans. Dette burde de ha fått til bedre. 12
Tussilago Skrevet 29. mai 2002 #17 Skrevet 29. mai 2002 Fant denne på nettet,....den var dårlig men bedre enn ingenting....kanskje? http://netti.nic.fi/~jakem/ff8musa.htm Hvordan får dere linkene til å virke da? Dette ble jo bare tull. http://www.geocities.com/FinalFmusium/mff8.htm 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tussilago den 2002-05-29 13:29 ]
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #19 Skrevet 29. mai 2002 Er det noen som kan si meg hvilken cd den er å finne på, har lett etter den, men finner den ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!1
fruenge Skrevet 29. mai 2002 #20 Skrevet 29. mai 2002 engelsk eller winer waltz. Ingen av delene spør du meg, dette var en god såkalt hvermanns uproffe måte å danse waltz på. Litt sånn der tung lett, lett, tung, lett, lett skritt bortover. Ikke at det er stygt, men når man neier elegant til et par fordi at det er visst det man gjør til kongelige så bør man jo ha litt peiling på å danse waltz. Dansen sto ikke i stil med resten av opplegget, og hvis de har øvd så er en av de to en forferdelig dårlig danser. Og det er kanskje tilfelle, waltz er ikke vansklig nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå