lili93 Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Jeg går siste året på videregående skole, og skal ta samfunnsøkonomi 2 som privatist nå i vår. Jeg er veldig dårlig i dette faget og håper bare jeg står slik at jeg får en karakter. Om jeg stryker, vil jeg da likevel få et "vitnemål" eller "kompetansebevis" eller noe lignende, på vitnemålsutdelingen slik som alle andre? Jeg skjønner at om jeg stryker, så vil jeg ikke få et ferdig vitnemål, men spørsmålet er om jeg likevel vil få dette arket med alle de andre karakterene og 0 i samfunnsøkonomi? Synes det blir litt flaut om jeg står der slik at alle skjønner at jeg kanskje har strøket i et fag.. Jeg kommer uansett til å ta opp samfunnsøkonomi til høsten eller ta et annet fag til høsten slik at jeg får et fullsetndig ferdig vitnemål:)
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Hei:) Da vi fikk vitnemål så alle prikk likens ut, for det lå inni en A4 konvolutt med kun navnet ditt på. Så ingen vil kunne se om et vitnemål eller et kompetansebevis ligger inni der om det er samme praksis nå. Det er jo ikke verre enn å gå å spørre?
lili93 Skrevet 17. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2012 Takk for svar Når jeg tenker meg om, så virker det jo faktisk mest naturlig at alle får en konvolutt med navnet sitt på, og hva det enn måtte være inni:) Skal gå til rådgiver å spørre i morgen uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå