Gjest Dolphina Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Hei! Jeg trenger litt hjelp. Har tørr hud og litt uren. Har lyst på å prøve MD produktene, eller noen andre bra. Er det noen som vet hva som passer til meg?
Gjest Leeloo76 Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 Vil på det varmeste anbefale merket Kanebo. Ganske dyre produkter, men kjempedrøye (du har de fleste produktene 9 - 12 mnd ved daglig bruk med rett dosering). Kanebo har en serie med silkeproteiner (tror de kaller den Silk) bra både for fet, normal og tørr hud. Dersom du har tørr, men litt uren hud trenger du fuktighet ,men ikke fett. Kanebo har en flytende ansiktslotion som gjør huden silkemyk. Prøvd både den vanlige versjonen og den til uren hud, og vil faktisk si at den til normal hud var best selv til min veldig fete hud, så hold deg til den evt. De har også et peelingpudder du bare tilsetter bittelitt vann, kjennes ikke ut som peeling i det hele tatt, men har aldri fått så myk hud før. Ansiktsvasken kan også brukes som en ansiktsmaske, så den er jeg kjempefornøyd med. Og nei jeg selger ikke disse produktene, bare veldig fornøyd. De har forresten også en super maskara som er vannfast, tårefast og som ikke drysser, men den går av med varmt vann (over 38 grader) så man slipper å gni seg rød for å få den av. Perfekt for linsebrukere bl.a. Bare husk å ta av linsene før du fjerner maskaraen). Kommer av som små rør av hver vipp, så det kan se litt rart ut når man fjerner den. Produktene selges i større parfymerier, f.eks Glasmagasinet i Oslo. Mulig man kan finne dem på nettet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå