AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hvilke bukser/underdeler bruker dere? Hvor kjøper dere disse? Trenger nye underdeler til garderoben.
Wonders Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 var på Kappahl og fikk kjøpt nydelige hvite olabukser. :rodmer: Hvert år kjøper jeg nye hvite olabukser... Disse var perfekt, lommene bak sitter der de skal så jeg ser ut som liten og løftet stump, og ikke brei som ei låvedør. Det er baklommene som avgjør vetttu. De er litt korte i beina, men men, ... Only og vero moda har fine med glidelås bak, slim, yeeeeehhhhhh Kjøpte noen fra Lewis, men vakke så fornøyd i forhold til pris og passform på andre konkurenter.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Jeg sverger til Levis Curve ID og jeans fra Guess (svindyre, men verdt det)
Gjest Frk.Franzen Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Bruker omtrent kun bukser fra Lindex. Bruker 42 i dongeribuksene, og medium i tightsene med glidelås på siden. Syns Lindex sine bukser har bedre passform enn mange av de andre billigkjedene. 1
Kirby Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Enig i at Lindex har ok bukser - de har også noen typer med kortere lengde som passer meg perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå