Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har noen produkter å anbefale meg, både ansiktskrem, øyekrem, serum, rens etc. ? Idag bruker jeg Shiseido bio (et eller annet) krem som koster 800 kr, noe som dessverre er litt for dyrt for meg i lengden..har øyekrem fra md formulations, rens fra dermalogica og skrubb fra md. Spes Shiseido og md er for dyrt for meg nå, så lurte da på om noen av dere har noen veldig gode tips som alternativ? Er i slutten av tyveårene, har normal til litt sensitiv hud, ønsker gjerne noe som også forebygger rynker og linjer (hvis noe sånt finnes da! : ) ) og som er skånsomt mot huden. Håper dere kan hjelpe meg, dere som er så flinke!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

MD rens og denne fuktighetskremen . Nå har jeg lett etter en god fuktighetskrem i mange år, endelig har jeg funnet en som er perfekt. Billig er det dog ikke :(

Gjest Armule
Skrevet

Hvor kjøper du produktene? Høres ut som det går i parfymeri eller hudpleiesalong. Om så, burde du snuse litt på nettshoppinh. Sjelden man må ut med 800 kroner for ansiktskrem da, med mindre det er snakk om salongstørrelse.

AnonymBruker
Skrevet

AB i innlegg fra 2, glemte selvfølgelig å skrive at jeg kjøper egentlig alt fra feelunique, bortsett fra fuktighetskremen. Hvis noen har noen tips om hvor man kan få den billigere enn salong hadde jeg blitt evig takknemmelig.

Skrevet

Jeg kjøper alt på nett, bortsett fra Shiseido kremen som jeg får rimeligere gjennom en bekjent. Men både MD og den andre som er beskrevet her er jo like dyre ca som det jeg allerede har..? Ønsker å finne produkter som er rimeligere enn de jeg bruker i dag, da dette blir for dyrt for meg fremover. Jeg kan gå med på at noen av produktene er dyrere, hvis noe annet er rimeligere...

AnonymBruker
Skrevet

Rens og skrubb fra MD varer ca ett år hos meg, så uansett hva annet med sammenligner med så er det definitivt det billigeste (og beste) for de er ingenting annet jeg har prøvd som er i nærheten av å være så drøyt i bruk.

Gjest Tigress
Skrevet

Du kjem no til å få ein heil masse svar som seier at det berre er det dyraste som funkar, så eg ville nok heller berre spurt ein stad der ikkje alt som ikkje kostar skjorta er skit...

Eg personleg ville gått til eit apotek eller spurt ein hudlege. Men i følgje meiningheita her inne kan dei ikkje noko om hud på eit apotek eller om ein er hudlege.

Gjest Armule
Skrevet

Du må sjelden ut med 800 kroner for et produkt, fra f.eks. MD, Decleor, Dermalogica, etc. Det er bare tøv. Jeg kjøpte for litt siden MD's Continuous Renewal Serum for 45$, og til cirka samme pris får man kjøpt fuktmasken fra Decleor.

Skrevet

Har uren hud, og har vert veldig fornøyd med MD formulations sine produkt.

Har nettopp kjøpt La roche posay sin rensegel som du får på apoteket. den var egentlig veldig bra, med tanke på prisen. Drøy i bruk og :)

Skrevet

Men hva anbefaler dere da til normal/sensitiv hud av følgende; øyekrem, ansiktskrem(helst dag og natt i samme), serum, rens? De burde helst være like gode (eller bedre) som de jeg har i dag

Skrevet

Men hva anbefaler dere da til normal/sensitiv hud av følgende; øyekrem, ansiktskrem(helst dag og natt i samme), serum, rens? De burde helst være like gode (eller bedre) som de jeg har i dag

Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at Boots sin serie No7 har fått veldig god kritikk. Særlig et serum med tilhørende fuktighetskrem. Ligger rundt 300 kr +/-. Billigere enn det så blir det Nivea, L'oreal mm. Leste et sted her at da er Oil of Olay å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...