AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Du hjelper meg mye om du kan gå inn på norwegian.com og velge hotell+reise og finne det beste hotellet til under 10k i en uke. Jeg har problem med å finne det hotellet som er nærmest sentrum, slik at jeg sparer penger på taxi. Jeg ønsker å reise 21. april til 28. april.
Silfen Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 (endret) Sjekk ut Travellodge. Endret 17. april 2012 av Silfen
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Takk. Jeg fant London Tower Bridge Hotel til under 8k.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Men er dobbeltrom da. Vil helst ikke få en fremmed på rommet jeg må sove sammen med.
Silfen Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 På Travellodge betaler du pr rom og får rommet alene, selvsagt. De har også veldig ok standard på rom, senger og bad. I motsetning til mange andre hoteller i London. Rommene er veldig like på alle travellodgehotellene, så man vet hva man får. Men de er en billigkjede, så flere har ikke tilbud om frokost etc. Noen har bar/restaurant tilknyttet, men dette ser du på sidene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå